Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων

Cybert Advertisemet Team

Cybert Advertisemet Team

ΑΠΑΚΗΣ Ξενοφών

Αναλυτής Προγραμματιστής



Scroll Down




Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων


Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων

TΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΦΙΡΜΑ ΣΟΥ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ ΤΗΣ

Η διαδικασία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σου αποκτά μια εκστρατεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ειδικά προσαρμοσμένη στους στόχους της επιχείρησής σου

Συνεργαζόμαστε και δημιουργούμε  μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ για τα Social Media και ένα σχέδιο έργου που περιγράφει σαφώς τα παραδοτέα και τους μετρήσιμους επιχειρηματικούς στόχους για τα προφίλ των κοινωνικών μέσων και το συναφές περιεχόμενο.

Γνωρίζεις  ότι το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων έχει 100% υψηλότερο ρυθμό κλεισίματος από το παραδοσιακό μάρκετινγκ; Ή ότι το 84% των εμπόρων B2B χρησιμοποιούν τα social media;

 Ανεξάρτητα από το τι πουλάς και το που το πουλάς, χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο μάρκετινγκ μπορεί να σε βοηθήσει να αναπτύξεις το εμπορικό σήμα σου και να βάλεις περισσότερα στο πορτοφόλι σου.

Οι θέσεις κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση της στοχευμένης πληροφορίας. Δημιουργώντας μια νέα σελίδα στον ιστότοπό σου είναι σαν να παίρνεις ένα πραγματικά μεγάλο selfie. Θέλεις ο κόσμος να το δει και να ταιριάζει με τη λαμπρότητα του, αλλά δεν θέλεις να ικετεύσεις για προσοχή (ή χειρότερα, να πληρώσεις για αυτό). Οι καλά τοποθετημένες θέσεις κοινωνικών μέσων μπορούν να κάνουν όλη τη διαφορά. Έχουμε δει έναν ενιαίο σύνδεσμο για το Reddit, που οδηγεί πάνω από 20.000 επισκέπτες σε ένα Σαββατοκύριακο και οι σύνδεσμοι που υποβάλλονται στο StumbleUpon μπορούν να πάρουν μια σελίδα που κερδίζει σταθερά μια χούφτα επισκεπτών την ημέρα και να την αυξάνει σε εκατοντάδες. Ποιος δεν θα ήθελε να επωφεληθεί από αυτό;

Η χρήση των κοινωνικών μέσων για την επιχείρησή σου ενισχύει τον ιστότοπό σου. Οι ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης γνωρίζουν ποιες σελίδες κερδίζουν συνεχώς κίνηση και ποιές απλώς επιπλέουν εκεί, ξεχασμένες και αγνοούνται. Μια στρατηγική περιεχομένου για το SEO είναι το πιο σημαντικό μέρος της απόκτησης κορυφαίων θέσεων στις μηχανές αναζήτησης, αλλά η οδήγηση της κυκλοφορίας στις σελίδες προσγείωσης  θα αναγκάσει να ανέβουν πολύ πιο γρήγορα στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs).

Αν το κάνεις σωστά, τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης θα οδηγήσουν σε πραγματική οικοδόμηση σχέσεων. Μέρος από αυτό που κάνει τα πράγματα όπως το Twitter και το Instagram μάρκετινγκ τόσο δροσερό είναι η αλληλεπίδραση που με την πελατειακή σου βάση - μπορείς να διαβάσεις τα tweets τους και τις ενημερώσεις κατάστασης για να πάρεις εντυπώσεις της καθημερινής τους ζωής (και ίσως να προσαρμόσεις τη στρατηγική σου  μάρκετινγκ) . Ποια προϊόντα αγοράζουν και γιατί; Τι κάνουν το Σαββατοκύριακο; Τι είδους αναρτήσεις θέλουν να μοιραστούν και από ποιες ιστοσελίδες;

Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις  τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης ως εργαλείο για τη σύνδεση με συμπληρωματικές μη ανταγωνιστικές επιχειρήσεις, ηγέτες σκέψης και tastemakers στο χώρο σου, καθώς και δημοσιογράφους που καλύπτουν τον τομέα δραστηριότητάς σου.

Οι χρήστες είναι δεκτικοί στα μηνύματά σου. Οι άνθρωποι βλέπουν το Twitter και το Facebook ως κοινωνικά δίκτυα, όχι μηχανήματα μάρκετινγκ. Ως αποτέλεσμα, είναι λιγότερο πιθανό να δουν τι δημοσιεύεις  ως διαφήμιση και θα είναι πιο πιθανό να ακούσουν τι έχεις να πείς. Αυτό μεταφράζεται σε σοβαρή επισκεψιμότητα  όταν τα συνδέεις με τον ιστότοπό σου.

Οι διαφημίσεις κοινωνικών μέσων επιτρέπουν τη στόχευση και την επανα-στόχευση. Ένας από τους λόγους για τους οποίους τα κοινωνικά μέσα είναι σημαντικά είναι λόγω της εξαιρετικά προσαρμόσιμης φύσης των διαφημίσεων κοινωνικών μέσων. Οι διαφημίσεις Facebook, για παράδειγμα, σου επιτρέπουν να στοχεύεις χρήστες με θέματα όπως η τοποθεσία, το επίπεδο εκπαίδευσης, η βιομηχανία και ακόμη και το ιστορικό αγορών και οι σελίδες που τους αρέσουν.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να σε βοηθήσουν να παρατηρείς τα γεγονότα και ακόμα να δημιουργήσεις κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης. Είτε η επιχείρησή σου χρηματοδοτεί κάποιον φιλανθρωπικό οργανισμό είτε παρακολουθεί μια μεγάλη εμπορική έκθεση, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να αξιοποιήσεις την παρουσία σου παρά με τη βοήθεια των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

 Μπορείς  να απαντήσεις  αμέσως στα προβλήματα. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το προϊόν ή την υπηρεσία σου, θέλεις να το ξέρεις αμέσως. Με την ανατροφοδότηση που παίρνεις στη διαδικασία του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, θα είσαι ο πρώτος που θα γνωρίζεις  πότε υπάρχουν προβλήματα - και μπορείς να λάβεις μέτρα για να τα επιλύσεις αμέσως. Μελέτη έδειξε ότι οι καταναλωτές εκτιμούν τις εταιρείες που ανταποκρίνονται στις καταγγελίες των πελατών.

Η ισχυρή παρουσία των κοινωνικών μέσων ενισχύει την αφοσίωση των εμπορικών σημάτων. Μια έκθεση που δημοσιεύθηκε από το Texas Tech University διαπίστωσε ότι τα σήματα με ενεργά προφίλ κοινωνικών μέσων έχουν περισσότερους πιστούς πελάτες. Είναι εύκολο να φανταστεί κανείς γιατί: όταν συμμετέχεις και αλληλεπιδράς στα κοινωνικά μέσα (όχι μόνο πετώντας τις δημοσιεύσεις σου στον ιστό με την ελπίδα ότι κάποιος θα σκοντάψει επάνω τους), θα φαίνεσαι λιγότερο σαν μια εταιρία και μάλλον σαν αυτό που πραγματικά είσαι - μια ενοποιημένη ομάδα των ανθρώπων που μοιράζονται ένα όραμα.

 Ο ανταγωνισμός σου γίνεται κοινωνικός, οπότε πρέπει και εσύ.  Γνωρίζεις ότι το 91% των μαρκών χρησιμοποιεί περισσότερες από μία πλατφόρμες κοινωνικών μέσων;  Αυτό δεν είναι κάτι που θέλεις να υστερήσεις από τον ανταγωνισμό, επειδή είναι πολύ πιο δύσκολο (και πιο ακριβά) να παίξεις το catch up από ό, τι είναι να μπείς στο παιχνίδι νωρίς. Εάν οι ανταγωνιστές σου φτάσουν στους πιθανούς πελάτες σου πρώτοι, θα κερδίσουν την πίστη τους και θα έχεις έναν δύσκολο αγώνα για να τους κερδίσεις. Αν είσαι ενεργός και ασχολείσαι με διάφορα δίκτυα, μπορείς να κερδίσεις πρώτος αυτούς τους φίλους και τους οπαδούς σου και ο ανταγωνισμός σου θα παίζει το catch up αντί για το αντίστροφο.

Όταν πρόκειται για κουτσομπολιό, τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης δεσπόζουν και με σημαντική εμπλοκή των μέσων ενημέρωσης - και αυτό είναι κάτι που απλά δεν μπορείς να κάνεις με μια παραδοσιακή διαφημιστική καμπάνια.

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων θα σου φέρει περισσότερες πωλήσεις. Γνωρίζεις ότι το 70% των εμπόρων επιχειρήσεων-καταναλωτών έχουν αποκτήσει πελάτες μέσω του Facebook; Ή ότι το 84% των CEOs και VPs λένε ότι χρησιμοποιούν τα social media για να βοηθήσουν στην λήψη αποφάσεων αγοράς;

Δεν αποτελεί έκπληξη, όταν προπορεύεσαι από την πελατειακή σου  βάση, είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εσένα όταν χρειάζονται τα προϊόντα που πουλάς. Το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων δεν κρατά απλώς το όνομα της εταιρείας σου μπροστά από τους πιθανούς αγοραστές, αλλά σου δίνει επίσης την ευκαιρία να τους δώσεις συνεχώς κίνητρα για να αγοράσουν. Δοκίμασε να μοιράσεις  κωδικούς κουπονιών, με έναν μοναδικό κωδικό για κάθε κοινωνικό κανάλι - ίσως εκπλαγείς με το ποιο κοινωνικό δίκτυο οδηγεί τις περισσότερες πωλήσεις.

 Θα βρείς  πελάτες που δεν γνωρίζεις ότι υπήρχαν.  Οι πελάτες που δεν γνωρίζεις ότι υπήρχαν θα βρουν (και θα αγοράσουν) από εσένα. Στη διαδικασία του μάρκετινγκ με το Facebook, πιθανότατα θα συμμετάσχεις σε έναν αριθμό ομάδων που σχετίζονται με τα προϊόντα, τη βιομηχανία και τη βάση πελατών σου. Αν δημοσιεύσεις συνδέσμους σε αυτές τις ομάδες, θα βοηθήσεις τους πελάτες να ελέγξουν τον ιστότοπό σου.

Γιατί τα κοινωνικά μέσα είναι σημαντικά για τις επιχειρήσεις;  Επειδή η επωνυμία σου  δεν υπάρχει πραγματικά στο διαδίκτυο, αν δεν εκπροσωπείτε σε όλα τα κοινωνικά κανάλια - και σε τακτική αλληλεπίδραση με τους οπαδούς σου, δημοσιογράφους που καλύπτουν τη βιομηχανία σου, κ.λ.π.

 

 




Όμως στις τεχνολογικές επιχειρήσεις δεν αρκεί να φτάσεις μια φορά στην κορυφή για να παραμείνεις εκεί. Χρειάζεται να καινοτομείς διαρκώς και να επανεφευρίσκεις τον εαυτό σου. Να καταφέρνεις να είσαι στην ουσία ρηξικέλευθος, ανοίγοντας διαρκώς καινούργιους δρόμους και να μην επαφίεσαι στις δάφνες σου. Αυτό, το τελευταίο, είναι κάτι που το έχουμε δει εξάλλου πολλές φορές να συμβαίνει. Θυμίζω απλώς ονόματα όπως NOKIA, BlackBerry, ΙΒΜ ή Motorola.

Μάθε περισσότερα


Πετυχημένοι webmasters απαντούν για τον τεχνολογικό ρόλο τους σε οργανισμούς που βασίζουν την ευρωστία τους στον παγκόσμιο ιστό (InterNet). Η μαρτύρια αυτή που απευθύνετε σε φοιτητές, πιστεύω πως είναι ο καλύτερος τρόπος να γνωρίσετε τις υπηρεσίες που από το 1997 προσφέρω.

Μάθε περισσότερα


Η συνολική δημιουργία αξίας έχει καταστεί μια συνεργατική διαδικασία, η οποία χαρακτηρίζεται αλληλεπιδραστική δημιουργία αξίας. Με την αυξανόμενη εξατομίκευση των απαιτήσεων και των αναγκών των πελατών, η οποία εκδηλώνεται μέσω του Διαδικτύου και η οποία οδηγεί στην επιθυμία για ιδιαίτερα προϊόντα ή αποδόσεις, μπορεί να λεχθεί ότι έχει δημιουργηθεί ένας νέος βασικός τύπος καταναλωτή, ο ψηφιακός καταναλωτής, ο οποίος διαφέρει από τον παθητικό-κλασικό καταναλωτή.

Μάθε περισσότερα


Με την αυξανόμενη χρήση αναζήτησης από κινητά, η τοπική αναζήτηση έχει καταστεί θεμελιώδες μέρος της επιτυχίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων! Οι πελάτες κάνουν την έρευνά τους. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Διαδικτύου από την πλευρά των αγοραστών. Η χρήση τακτικών SEO για την αναμετάδοση των μηνυμάτων σας για καλές προσφορές, πρωτοποριακά προϊόντα ή / και υπηρεσίες και η σημασία και η αξιοπιστία αυτού που προσφέρετε στους πελάτες είναι η αλλαγή παιχνιδιού.

Μάθε περισσότερα


Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την προβολή του ιστότοπού σου στο διαδίκτυο. Συχνά μιλάμε για περιεχόμενο, συνδέσμους και άλλα βελτιωτικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να έχουμε αποτελέσματα. Ένας τομέας που συχνά παραβλέπουμε είναι η δομή του ιστότοπου. Το χτίσιμο ενός καλά οργανωμένου ιστότοπου δεν θα βοηθήσει μόνο τους χρήστες σας να βρουν αυτό που ψάχνουν πιο γρήγορα, αλλά θα βοηθήσει επίσης τους ανιχνευτές να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο και τον σκοπό του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Αξιοπιστία: Δείξτε την αξιοπιστία του ιστότοπού σου χρησιμοποιώντας πρωτότυπες έρευνες, αναφορές, συνδέσμους, κριτικές και μαρτυρίες. Μια βιογραφία συγγραφέων ή μαρτυρίες από πραγματικούς πελάτες μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και της φήμης του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Η διαδικασία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σου αποκτά μια εκστρατεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ειδικά προσαρμοσμένη στους στόχους της επιχείρησής σου

Μάθε περισσότερα


Σταμάτα να σπαταλάς χρήματα στο Google Adds, ξεκίνα να αποκτάς περισσότερους πελάτες. Υπάρχουν πολλά περισσότερα σε μια σελίδα προορισμού από ένα όμορφο σχέδιο με έναν αριθμό τηλεφώνου.

Μάθε περισσότερα


Το Google Ads είναι ένα πολύπλοκο διαφημιστικό σύστημα βασισμένο στην απόδοση και η οργάνωση και σωστή διαχείρισή του είναι πολύ ανταποδοτικές . Μπορεί επίσης να κοστίσει στην επιχείρησή σου πολλά χρήματα εάν δεν το διαχειρίζεσαι σωστά. Γιατί λοιπόν να μην βασιστείς σε έναν πραγματικό γνώστη ;

Μάθε περισσότερα


Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις που βασίζονται σε κείμενο, η διαφήμιση προβολής στηρίζεται σε στοιχεία όπως εικόνες, ήχο και βίντεο για την επικοινωνία ενός διαφημιστικού μηνύματος.

Μάθε περισσότερα


Θέλεις να ακολουθεί τις οδηγίες της Google (ή ίσως να μην ενδιαφέρεται) και να δημιουργήσετε τέλειους συνδέσμους. Θέλεις το έργο της να σας δώσει περισσότερη επισκεψιμότητα και καλύτερη κατάταξη. Μπορεί να είσαι εντάξει με ορισμένες επικίνδυνες τακτικές, ή μπορεί να οικοδομήσετε συνδέσεις μόνο επειδή οι ανταγωνιστές σας είναι το κάνουν. Μπορεί να νομίζεις ότι Θέλεις πολλά πράγματα, αλλά αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι είναι η διαφάνεια.

Μάθε περισσότερα


Η ανάρτηση της Google υπενθυμίζει σε εκείνους που παράγουν περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε πολλά μέρη και που, χωρίς προσοχή, ενδέχεται να παραβιάζουν τους κανόνες της Google κατά τα συστήματα σύνδεσης.

Μάθε περισσότερα


Το Domain Authority (DA) είναι ένα σκορ που αναπτύχθηκε από το Moz που προβλέπει πόσο καλά θα τοποθετηθεί ένας ιστότοπος στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Οι βαθμολογίες της Αρχής Τομέα κυμαίνονται από 1 έως 100, με υψηλότερες βαθμολογίες που αντιστοιχούν σε μεγαλύτερη ικανότητα κατάταξης.

Μάθε περισσότερα


Η Google εγκαινίασε την Ενημέρωση Penguin τον Απρίλιο του 2012 για να εντοπίσει καλύτερα ιστότοπους που θεωρούνται ανεπιθύμει για τα αποτελέσματα αναζήτησης, ιδίως όσοι το κάνουν με την αγορά συνδέσμων ή την απόκτηση συνδέσμων μέσω δικτύων συνδέσμων που αποσκοπούν κυρίως στην ενίσχυση της κατάταξης της Google.

Μάθε περισσότερα


Οι αλγόριθμοι της Google βασίζονται σε περισσότερα από 200 μοναδικά σήματα ή "ενδείξεις" που καθιστούν δυνατή την εμφάνιση όσων αναζητάτε. Αυτά τα σήματα περιλαμβάνουν πράγματα όπως τις συγκεκριμένες λέξεις που εμφανίζονται σε ιστότοπους, τη φρεσκάδα του περιεχομένου, την περιοχή σας και το PageRank. Ένα συγκεκριμένο σήμα των αλγορίθμων ονομάζεται Penguin, το οποίο ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2012 και σήμερα έχει ενημερωθεί.

Μάθε περισσότερα


Η ανάπτυξη συνδέσεων (εναλλακτικά linkbuilding ή link-building) αναφέρεται στη διαδικασία λήψης εξωτερικών σελίδων για σύνδεση σε μια σελίδα στον ιστότοπό σας. Είναι μια από τις πολλές τακτικές που χρησιμοποιούνται στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

Μάθε περισσότερα


Οι αναρτήσεις ιστολογίου που προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες συνδέουν τους πελάτες με την επιχείρησή σου μακροπρόθεσμα. Με συχνή και συνεπή προσφορά πολύτιμου περιεχομένου, το ιστολόγιό σου θα δημιουργήσει ενδιαφέρον και θα προσελκύσει τους χρήστες να επιστρέψουν.

Μάθε περισσότερα

_
-