Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων


Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων

TΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΦΙΡΜΑ ΣΟΥ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ ΤΗΣ

Η διαδικασία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σου αποκτά μια εκστρατεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ειδικά προσαρμοσμένη στους στόχους της επιχείρησής σου

Συνεργαζόμαστε και δημιουργούμε  μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ για τα Social Media και ένα σχέδιο έργου που περιγράφει σαφώς τα παραδοτέα και τους μετρήσιμους επιχειρηματικούς στόχους για τα προφίλ των κοινωνικών μέσων και το συναφές περιεχόμενο.

Γνωρίζεις  ότι το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων έχει 100% υψηλότερο ρυθμό κλεισίματος από το παραδοσιακό μάρκετινγκ; Ή ότι το 84% των εμπόρων B2B χρησιμοποιούν τα social media;

 Ανεξάρτητα από το τι πουλάς και το που το πουλάς, χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο μάρκετινγκ μπορεί να σε βοηθήσει να αναπτύξεις το εμπορικό σήμα σου και να βάλεις περισσότερα στο πορτοφόλι σου.

Οι θέσεις κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση της στοχευμένης πληροφορίας. Δημιουργώντας μια νέα σελίδα στον ιστότοπό σου είναι σαν να παίρνεις ένα πραγματικά μεγάλο selfie. Θέλεις ο κόσμος να το δει και να ταιριάζει με τη λαμπρότητα του, αλλά δεν θέλεις να ικετεύσεις για προσοχή (ή χειρότερα, να πληρώσεις για αυτό). Οι καλά τοποθετημένες θέσεις κοινωνικών μέσων μπορούν να κάνουν όλη τη διαφορά. Έχουμε δει έναν ενιαίο σύνδεσμο για το Reddit, που οδηγεί πάνω από 20.000 επισκέπτες σε ένα Σαββατοκύριακο και οι σύνδεσμοι που υποβάλλονται στο StumbleUpon μπορούν να πάρουν μια σελίδα που κερδίζει σταθερά μια χούφτα επισκεπτών την ημέρα και να την αυξάνει σε εκατοντάδες. Ποιος δεν θα ήθελε να επωφεληθεί από αυτό;

Η χρήση των κοινωνικών μέσων για την επιχείρησή σου ενισχύει τον ιστότοπό σου. Οι ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης γνωρίζουν ποιες σελίδες κερδίζουν συνεχώς κίνηση και ποιές απλώς επιπλέουν εκεί, ξεχασμένες και αγνοούνται. Μια στρατηγική περιεχομένου για το SEO είναι το πιο σημαντικό μέρος της απόκτησης κορυφαίων θέσεων στις μηχανές αναζήτησης, αλλά η οδήγηση της κυκλοφορίας στις σελίδες προσγείωσης  θα αναγκάσει να ανέβουν πολύ πιο γρήγορα στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs).

Αν το κάνεις σωστά, τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης θα οδηγήσουν σε πραγματική οικοδόμηση σχέσεων. Μέρος από αυτό που κάνει τα πράγματα όπως το Twitter και το Instagram μάρκετινγκ τόσο δροσερό είναι η αλληλεπίδραση που με την πελατειακή σου βάση - μπορείς να διαβάσεις τα tweets τους και τις ενημερώσεις κατάστασης για να πάρεις εντυπώσεις της καθημερινής τους ζωής (και ίσως να προσαρμόσεις τη στρατηγική σου  μάρκετινγκ) . Ποια προϊόντα αγοράζουν και γιατί; Τι κάνουν το Σαββατοκύριακο; Τι είδους αναρτήσεις θέλουν να μοιραστούν και από ποιες ιστοσελίδες;

Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις  τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης ως εργαλείο για τη σύνδεση με συμπληρωματικές μη ανταγωνιστικές επιχειρήσεις, ηγέτες σκέψης και tastemakers στο χώρο σου, καθώς και δημοσιογράφους που καλύπτουν τον τομέα δραστηριότητάς σου.

Οι χρήστες είναι δεκτικοί στα μηνύματά σου. Οι άνθρωποι βλέπουν το Twitter και το Facebook ως κοινωνικά δίκτυα, όχι μηχανήματα μάρκετινγκ. Ως αποτέλεσμα, είναι λιγότερο πιθανό να δουν τι δημοσιεύεις  ως διαφήμιση και θα είναι πιο πιθανό να ακούσουν τι έχεις να πείς. Αυτό μεταφράζεται σε σοβαρή επισκεψιμότητα  όταν τα συνδέεις με τον ιστότοπό σου.

Οι διαφημίσεις κοινωνικών μέσων επιτρέπουν τη στόχευση και την επανα-στόχευση. Ένας από τους λόγους για τους οποίους τα κοινωνικά μέσα είναι σημαντικά είναι λόγω της εξαιρετικά προσαρμόσιμης φύσης των διαφημίσεων κοινωνικών μέσων. Οι διαφημίσεις Facebook, για παράδειγμα, σου επιτρέπουν να στοχεύεις χρήστες με θέματα όπως η τοποθεσία, το επίπεδο εκπαίδευσης, η βιομηχανία και ακόμη και το ιστορικό αγορών και οι σελίδες που τους αρέσουν.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να σε βοηθήσουν να παρατηρείς τα γεγονότα και ακόμα να δημιουργήσεις κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης. Είτε η επιχείρησή σου χρηματοδοτεί κάποιον φιλανθρωπικό οργανισμό είτε παρακολουθεί μια μεγάλη εμπορική έκθεση, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να αξιοποιήσεις την παρουσία σου παρά με τη βοήθεια των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

 Μπορείς  να απαντήσεις  αμέσως στα προβλήματα. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το προϊόν ή την υπηρεσία σου, θέλεις να το ξέρεις αμέσως. Με την ανατροφοδότηση που παίρνεις στη διαδικασία του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, θα είσαι ο πρώτος που θα γνωρίζεις  πότε υπάρχουν προβλήματα - και μπορείς να λάβεις μέτρα για να τα επιλύσεις αμέσως. Μελέτη έδειξε ότι οι καταναλωτές εκτιμούν τις εταιρείες που ανταποκρίνονται στις καταγγελίες των πελατών.

Η ισχυρή παρουσία των κοινωνικών μέσων ενισχύει την αφοσίωση των εμπορικών σημάτων. Μια έκθεση που δημοσιεύθηκε από το Texas Tech University διαπίστωσε ότι τα σήματα με ενεργά προφίλ κοινωνικών μέσων έχουν περισσότερους πιστούς πελάτες. Είναι εύκολο να φανταστεί κανείς γιατί: όταν συμμετέχεις και αλληλεπιδράς στα κοινωνικά μέσα (όχι μόνο πετώντας τις δημοσιεύσεις σου στον ιστό με την ελπίδα ότι κάποιος θα σκοντάψει επάνω τους), θα φαίνεσαι λιγότερο σαν μια εταιρία και μάλλον σαν αυτό που πραγματικά είσαι - μια ενοποιημένη ομάδα των ανθρώπων που μοιράζονται ένα όραμα.

 Ο ανταγωνισμός σου γίνεται κοινωνικός, οπότε πρέπει και εσύ.  Γνωρίζεις ότι το 91% των μαρκών χρησιμοποιεί περισσότερες από μία πλατφόρμες κοινωνικών μέσων;  Αυτό δεν είναι κάτι που θέλεις να υστερήσεις από τον ανταγωνισμό, επειδή είναι πολύ πιο δύσκολο (και πιο ακριβά) να παίξεις το catch up από ό, τι είναι να μπείς στο παιχνίδι νωρίς. Εάν οι ανταγωνιστές σου φτάσουν στους πιθανούς πελάτες σου πρώτοι, θα κερδίσουν την πίστη τους και θα έχεις έναν δύσκολο αγώνα για να τους κερδίσεις. Αν είσαι ενεργός και ασχολείσαι με διάφορα δίκτυα, μπορείς να κερδίσεις πρώτος αυτούς τους φίλους και τους οπαδούς σου και ο ανταγωνισμός σου θα παίζει το catch up αντί για το αντίστροφο.

Όταν πρόκειται για κουτσομπολιό, τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης δεσπόζουν και με σημαντική εμπλοκή των μέσων ενημέρωσης - και αυτό είναι κάτι που απλά δεν μπορείς να κάνεις με μια παραδοσιακή διαφημιστική καμπάνια.

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων θα σου φέρει περισσότερες πωλήσεις. Γνωρίζεις ότι το 70% των εμπόρων επιχειρήσεων-καταναλωτών έχουν αποκτήσει πελάτες μέσω του Facebook; Ή ότι το 84% των CEOs και VPs λένε ότι χρησιμοποιούν τα social media για να βοηθήσουν στην λήψη αποφάσεων αγοράς;

Δεν αποτελεί έκπληξη, όταν προπορεύεσαι από την πελατειακή σου  βάση, είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εσένα όταν χρειάζονται τα προϊόντα που πουλάς. Το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων δεν κρατά απλώς το όνομα της εταιρείας σου μπροστά από τους πιθανούς αγοραστές, αλλά σου δίνει επίσης την ευκαιρία να τους δώσεις συνεχώς κίνητρα για να αγοράσουν. Δοκίμασε να μοιράσεις  κωδικούς κουπονιών, με έναν μοναδικό κωδικό για κάθε κοινωνικό κανάλι - ίσως εκπλαγείς με το ποιο κοινωνικό δίκτυο οδηγεί τις περισσότερες πωλήσεις.

 Θα βρείς  πελάτες που δεν γνωρίζεις ότι υπήρχαν.  Οι πελάτες που δεν γνωρίζεις ότι υπήρχαν θα βρουν (και θα αγοράσουν) από εσένα. Στη διαδικασία του μάρκετινγκ με το Facebook, πιθανότατα θα συμμετάσχεις σε έναν αριθμό ομάδων που σχετίζονται με τα προϊόντα, τη βιομηχανία και τη βάση πελατών σου. Αν δημοσιεύσεις συνδέσμους σε αυτές τις ομάδες, θα βοηθήσεις τους πελάτες να ελέγξουν τον ιστότοπό σου.

Γιατί τα κοινωνικά μέσα είναι σημαντικά για τις επιχειρήσεις;  Επειδή η επωνυμία σου  δεν υπάρχει πραγματικά στο διαδίκτυο, αν δεν εκπροσωπείτε σε όλα τα κοινωνικά κανάλια - και σε τακτική αλληλεπίδραση με τους οπαδούς σου, δημοσιογράφους που καλύπτουν τη βιομηχανία σου, κ.λ.π.

 

 




Το Google Ads είναι ένα πολύπλοκο διαφημιστικό σύστημα βασισμένο στην απόδοση και η οργάνωση και σωστή διαχείρισή του είναι πολύ ανταποδοτικές . Μπορεί επίσης να κοστίσει στην επιχείρησή σου πολλά χρήματα εάν δεν το διαχειρίζεσαι σωστά. Γιατί λοιπόν να μην βασιστείς σε έναν πραγματικό γνώστη ;

Μάθε περισσότερα


Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις που βασίζονται σε κείμενο, η διαφήμιση προβολής στηρίζεται σε στοιχεία όπως εικόνες, ήχο και βίντεο για την επικοινωνία ενός διαφημιστικού μηνύματος.

Μάθε περισσότερα

_
-