Τα οφέλη για το SEO από την ανάπτυξη μιας δυναμικής δομής

Cybert Advertisemet Team

Cybert Advertisemet Team

ΑΠΑΚΗΣ Ξενοφών

Αναλυτής Προγραμματιστής



Scroll Down




Τα οφέλη για το SEO από την ανάπτυξη μιας δυναμικής δομής


Τα οφέλη για το SEO από την ανάπτυξη μιας δυναμικής δομής

Όταν ένας χρήστης προσγειώνεται στον ιστότοπό σου  για πρώτη φορά, ξέρει πού να πάει; Μπορεί να βρεί γρήγορα τις πληροφορίες που ψάχνει, χωρίς να χρειάζεται να ψάξει βαθιά στον ιστότοπό σου;

 Αν και η δομή του ιστότοπου μπορεί να μην είναι ένας μεγάλος παράγοντας όταν πρόκειται για τους περισσότερους αλγόριθμους ταξινόμησης, οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τη δομή του ιστότοπού σου για να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενό σου και τις σχέσεις μεταξύ των θεμάτων στον ιστότοπό σου.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την προβολή του ιστότοπού σου στο διαδίκτυο. Συχνά μιλάμε για περιεχόμενο, συνδέσμους και άλλα βελτιωτικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να έχουμε αποτελέσματα. Ένας τομέας που συχνά παραβλέπουμε είναι η δομή του ιστότοπου. Το χτίσιμο ενός καλά οργανωμένου ιστότοπου δεν θα βοηθήσει μόνο τους χρήστες σας να βρουν αυτό που ψάχνουν πιο γρήγορα, αλλά θα βοηθήσει επίσης τους ανιχνευτές να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο και τον σκοπό του ιστότοπού σου.

 

Επίπεδα έναντι δομών βαθιάς τοποθεσίας


Οι δύο συνηθέστεροι τύποι δομών τοποθεσίας είναι βαθιά και η επίπεδη. Οι βαθιές τοποθεσίες δημιουργούν μια μακρά διαδρομή συνδέσμων για πρόσβαση σε λεπτομερές περιεχόμενο. Η επίπεδη δομή απαιτεί ελάχιστο αριθμό κλικ για πρόσβαση σε οποιαδήποτε σελίδα.

Σύμφωνα με την "Τέχνη του SEO" από τους Eric EngeStephan Spencer και Jessie Stricchiola, "Για σχεδόν κάθε τοποθεσία με λιγότερες από 10.000 σελίδες, όλο το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι προσβάσιμο από τέσσερα κλικ κατ 'ανώτατο όριο από την αρχική σελίδα και / ή από το sitemap. "

Με εκτεταμένες δομές ιστότοπων, δεν χρειάζεται μόνο ένας χρήστης να βρει περισσότερο το περιεχόμενο που αναζητά, αλλά μπορεί να πάρει και τα crawlers αναζήτησης για να βρει το περιεχόμενό σου. Μια επίπεδη δομή ιστοτόπων διευκολύνει τις μηχανές αναζήτησης να εντοπίζουν και να ευρετηρούν τον ιστότοπό σου και έχει επίσης μεγάλα οφέλη για τους χρήστες. Περιορίζει τον αριθμό των σελίδων που πρέπει να περάσει ένας χρήστης για να βρει το περιεχόμενο που αναζητά (το οποίο, θεωρητικά, έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη εμπλοκή με τον ιστότοπό σου).

 

Δημιουργώντας μια δομή που έχει νόημα

Κατά την οικοδόμηση μιας δομής, υπάρχουν πολλά περισσότερα που πηγαίνουν σε αυτό από το να το κάνει "επίπεδη". Οι SEOs έχουν την εντολή να διαρθρώσουν τον ιστότοπο με τρόπο που βοηθά τους ανιχνευτές να κατανοήσουν το περιεχόμενο του ιστότοπού σου. Οι μηχανές αναζήτησης συλλέγουν τεράστια ποσά δεδομένων κάθε μέρα και εργάζονται για να κατανοήσουν όλα αυτά. Μπορείε να τους κατευθύνεις με τη σωστή δομή.

Ενώ οι μηχανές αναζήτησης γίνονται πιο προχωρημένες και μπορούν να χτίσουν σημασιολογικές σχέσεις μεταξύ θεμάτων, τόσο περισσότερο μπορούμε να τους βοηθήσουμε τόσο καλύτερα. Δόμησε το περιεχόμενό σου με έναν λογικό τρόπο. Ξεκίνησε με τον διαχωρισμό του περιεχομένου σου σε βασικές κατηγορίες, στη συνέχεια, μείρασε το περιεχόμενο σε λογικές υποκατηγορίες.

Αυτό, πάλι, έχει θετικό αντίκτυπο τόσο για τους ανιχνευτές όσο και για τους χρήστες. Οι χρήστες σου μπορούν να βρουν πιο εύκολα το περιεχόμενο που χρειάζονται και οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να καταλάβουν καλύτερα τον ιστότοπό σου.

Οι δύο πιο ορατές αναπαραστάσεις της δομής του ιστότοπού σου βρίσκονται στην πλοήγησή σου και στον χάρτη ιστότοπου.

 

Πλοήγηση

Κατά τη δημιουργία της πλοήγησης του ιστότοπού σου, οφείλεις να σκεφτείς τόσο τους χρήστες σου όσο και τους ανιχνευτές αναζήτησης. Όπως μοιραστήκαμε παραπάνω, μια επίπεδη δομή ιστότοπου θα βοηθήσει τόσο τους χρήστες σας όσο και τους ανιχνευτές να βρουν το περιεχόμενό σας πιο γρήγορα.

Έχοντας σαφή και εύκολη στη χρήση πλοήγηση είναι ενα σημαντικό πλεονέκτημα. Η κατασκευή μιας πλοήγησης δεν πρέπει να βιαστεί. Αφιέρωσε χρόνο για να σκεφτείς το περιεχόμενό σου, τα θέματα και τις κατηγορίες.

 

Χάρτης ιστοτόπού

Ενώ πολλοί ιστότοποι έχουν χάρτες ιστοτόπου HTML, οι περισσότεροι σήμερα χρησιμοποιούν απλώς χάρτες ιστοτόπου XML. Ένας χάρτης ιστοτόπου XML παρέχει μια λίστα διευθύνσεων URL στον ιστότοπό σου και μπορείς να υποβάλεις τους χάρτες ιστότοπων XML σε πολλές μεγάλες μηχανές αναζήτησης για να υποδείξεις ποιες σελίδες θέλεις να ανιχνεύτουν. (Σημειώσε ότι η συμπερίληψη μιας διεύθυνσης URL στον ιστότοπό σου δεν εγγυάται ότι θα είναι ευρετηριασμένη, αλλά διευκολύνει τις μηχανές αναζήτησης να εντοπίσουν και να ανιχνεύσουν τη σελίδα.)

 

Έχε τόσο χάρτη ιστοτόπου HTML όσο και χάρτη ιστότοπου XML. Οι χάρτες ιστοτόπου XML σχεδιάζονται για χρήση από τις μηχανές αναζήτησης, ενώ οι χάρτες ιστοτόπου HTML σχεδιάζονται για χρήση από τον άνθρωπο. Ο Matt Cutts, πρώην επικεφαλής του ιστότοπου της Google, λέει: "Μόλις δημιουργήσετε έναν χάρτη ιστοτόπου HTML, η δημιουργία μιας έκδοσης XML είναι εξαιρετικά εύκολη. Έτσι η συμβουλή μου; Κάνετε και τα δύο, αν είναι δυνατόν. "

 

Όσο καλύτερο το περιεχόμενό σου καταναλώνεται και κατανοείται από τους χρήστες και τους ανιχνευτές σου, τόσο μεγαλύτερη προβολή θα έχει ο ιστότοπός σου.




Η συνολική δημιουργία αξίας έχει καταστεί μια συνεργατική διαδικασία, η οποία χαρακτηρίζεται αλληλεπιδραστική δημιουργία αξίας. Με την αυξανόμενη εξατομίκευση των απαιτήσεων και των αναγκών των πελατών, η οποία εκδηλώνεται μέσω του Διαδικτύου και η οποία οδηγεί στην επιθυμία για ιδιαίτερα προϊόντα ή αποδόσεις, μπορεί να λεχθεί ότι έχει δημιουργηθεί ένας νέος βασικός τύπος καταναλωτή, ο ψηφιακός καταναλωτής, ο οποίος διαφέρει από τον παθητικό-κλασικό καταναλωτή.

Μάθε περισσότερα


Με την αυξανόμενη χρήση αναζήτησης από κινητά, η τοπική αναζήτηση έχει καταστεί θεμελιώδες μέρος της επιτυχίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων! Οι πελάτες κάνουν την έρευνά τους. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Διαδικτύου από την πλευρά των αγοραστών. Η χρήση τακτικών SEO για την αναμετάδοση των μηνυμάτων σας για καλές προσφορές, πρωτοποριακά προϊόντα ή / και υπηρεσίες και η σημασία και η αξιοπιστία αυτού που προσφέρετε στους πελάτες είναι η αλλαγή παιχνιδιού.

Μάθε περισσότερα


Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την προβολή του ιστότοπού σου στο διαδίκτυο. Συχνά μιλάμε για περιεχόμενο, συνδέσμους και άλλα βελτιωτικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να έχουμε αποτελέσματα. Ένας τομέας που συχνά παραβλέπουμε είναι η δομή του ιστότοπου. Το χτίσιμο ενός καλά οργανωμένου ιστότοπου δεν θα βοηθήσει μόνο τους χρήστες σας να βρουν αυτό που ψάχνουν πιο γρήγορα, αλλά θα βοηθήσει επίσης τους ανιχνευτές να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο και τον σκοπό του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Αξιοπιστία: Δείξτε την αξιοπιστία του ιστότοπού σου χρησιμοποιώντας πρωτότυπες έρευνες, αναφορές, συνδέσμους, κριτικές και μαρτυρίες. Μια βιογραφία συγγραφέων ή μαρτυρίες από πραγματικούς πελάτες μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και της φήμης του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Η διαδικασία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σου αποκτά μια εκστρατεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ειδικά προσαρμοσμένη στους στόχους της επιχείρησής σου

Μάθε περισσότερα


Σταμάτα να σπαταλάς χρήματα στο Google Adds, ξεκίνα να αποκτάς περισσότερους πελάτες. Υπάρχουν πολλά περισσότερα σε μια σελίδα προορισμού από ένα όμορφο σχέδιο με έναν αριθμό τηλεφώνου.

Μάθε περισσότερα


Το Google Ads είναι ένα πολύπλοκο διαφημιστικό σύστημα βασισμένο στην απόδοση και η οργάνωση και σωστή διαχείρισή του είναι πολύ ανταποδοτικές . Μπορεί επίσης να κοστίσει στην επιχείρησή σου πολλά χρήματα εάν δεν το διαχειρίζεσαι σωστά. Γιατί λοιπόν να μην βασιστείς σε έναν πραγματικό γνώστη ;

Μάθε περισσότερα


Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις που βασίζονται σε κείμενο, η διαφήμιση προβολής στηρίζεται σε στοιχεία όπως εικόνες, ήχο και βίντεο για την επικοινωνία ενός διαφημιστικού μηνύματος.

Μάθε περισσότερα


Θέλεις να ακολουθεί τις οδηγίες της Google (ή ίσως να μην ενδιαφέρεται) και να δημιουργήσετε τέλειους συνδέσμους. Θέλεις το έργο της να σας δώσει περισσότερη επισκεψιμότητα και καλύτερη κατάταξη. Μπορεί να είσαι εντάξει με ορισμένες επικίνδυνες τακτικές, ή μπορεί να οικοδομήσετε συνδέσεις μόνο επειδή οι ανταγωνιστές σας είναι το κάνουν. Μπορεί να νομίζεις ότι Θέλεις πολλά πράγματα, αλλά αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι είναι η διαφάνεια.

Μάθε περισσότερα


Η ανάρτηση της Google υπενθυμίζει σε εκείνους που παράγουν περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε πολλά μέρη και που, χωρίς προσοχή, ενδέχεται να παραβιάζουν τους κανόνες της Google κατά τα συστήματα σύνδεσης.

Μάθε περισσότερα


Το Domain Authority (DA) είναι ένα σκορ που αναπτύχθηκε από το Moz που προβλέπει πόσο καλά θα τοποθετηθεί ένας ιστότοπος στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Οι βαθμολογίες της Αρχής Τομέα κυμαίνονται από 1 έως 100, με υψηλότερες βαθμολογίες που αντιστοιχούν σε μεγαλύτερη ικανότητα κατάταξης.

Μάθε περισσότερα


Η Google εγκαινίασε την Ενημέρωση Penguin τον Απρίλιο του 2012 για να εντοπίσει καλύτερα ιστότοπους που θεωρούνται ανεπιθύμει για τα αποτελέσματα αναζήτησης, ιδίως όσοι το κάνουν με την αγορά συνδέσμων ή την απόκτηση συνδέσμων μέσω δικτύων συνδέσμων που αποσκοπούν κυρίως στην ενίσχυση της κατάταξης της Google.

Μάθε περισσότερα


Οι αλγόριθμοι της Google βασίζονται σε περισσότερα από 200 μοναδικά σήματα ή "ενδείξεις" που καθιστούν δυνατή την εμφάνιση όσων αναζητάτε. Αυτά τα σήματα περιλαμβάνουν πράγματα όπως τις συγκεκριμένες λέξεις που εμφανίζονται σε ιστότοπους, τη φρεσκάδα του περιεχομένου, την περιοχή σας και το PageRank. Ένα συγκεκριμένο σήμα των αλγορίθμων ονομάζεται Penguin, το οποίο ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2012 και σήμερα έχει ενημερωθεί.

Μάθε περισσότερα


Η ανάπτυξη συνδέσεων (εναλλακτικά linkbuilding ή link-building) αναφέρεται στη διαδικασία λήψης εξωτερικών σελίδων για σύνδεση σε μια σελίδα στον ιστότοπό σας. Είναι μια από τις πολλές τακτικές που χρησιμοποιούνται στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

Μάθε περισσότερα


Οι αναρτήσεις ιστολογίου που προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες συνδέουν τους πελάτες με την επιχείρησή σου μακροπρόθεσμα. Με συχνή και συνεπή προσφορά πολύτιμου περιεχομένου, το ιστολόγιό σου θα δημιουργήσει ενδιαφέρον και θα προσελκύσει τους χρήστες να επιστρέψουν.

Μάθε περισσότερα

_
-