Ο όρος "ποιότητα του περιεχομένου" εμφανίζεται όλο και περισσότερο στο περιβάλλον SEO. Η κακή ποιότητα του περιεχομένου είναι μία από τις κυριότερες αιτίες των αλγοριθμικών κυρώσεων της Google, κυρίως της Google Panda.
Το Panda είναι ένα ειδικό "φίλτρο" που έχει σχεδιαστεί για να καταργεί το περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας και από το 2016 αποτελεί μέρος του βασικού αλγορίθμου της μηχανής αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι οι ενημερωμένες εκδόσεις Panda ξετυλίγονται πλέον πιο γρήγορα και πιο συχνά από ποτέ, με περισσότερους ισότοπους που επηρεάζονται από την ενημέρωση.
Αλλά το ερώτημα είναι τι ακριβώς είναι η "ποιότητα του περιεχομένου";
Πώς μπορείτε να το βελτιώσετε, να αυξήσετε τις βαθμολογίες σας και να κρατήσετε το Panda μακριά;
Καθώς αρχίζεις να δημιουργείς περιεχόμενο, βεβαιώσου ότι ο ιστότοπός σου έχει:
Χρήσιμες και ενημερωτικές πληροφοριες: Εάν ξεκινάς μια τοποθεσία για ένα εστιατόριο, μπορείς να συμπεριλάβεις την τοποθεσία, τις ώρες λειτουργίας, τις πληροφορίες επικοινωνίας, το μενού και ένα blog για να μοιραστείτε τις επερχόμενες εκδηλώσεις.
Πιο πολύτιμο και χρήσιμο από άλλους ιστότοπους: Εάν γράφεις για το πώς να εκπαιδεύσεις ένα σκυλί, βεβαιώσου ότι το άρθρο σου προσφέρει περισσότερη αξία ή διαφορετική προοπτική από τα πολυάριθμα άρθρα στο διαδίκτυο σχετικά με την εκπαίδευση σκύλων.
Αξιοπιστία: Δείξτε την αξιοπιστία του ιστότοπού σου χρησιμοποιώντας πρωτότυπες έρευνες, αναφορές, συνδέσμους, κριτικές και μαρτυρίες. Μια βιογραφία συγγραφέων ή μαρτυρίες από πραγματικούς πελάτες μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και της φήμης του ιστότοπού σου.
Υψηλής ποιότητας: Το περιεχόμενο του ιστότοπού σου πρέπει να είναι μοναδικό, συγκεκριμένο και υψηλής ποιότητας. Δεν πρέπει να παραχθεί μαζικά ή να ανατεθεί σε μεγάλο αριθμό άλλων τοποθεσιών. Λάβε υπόψη ότι το περιεχόμενό σου θα πρέπει να δημιουργείται κατά κύριο λόγο για να παρέχει στους επισκέπτες μια καλή εμπειρία χρήστη.
Συμμετοχή: Φέρε χρώμα και ζωή στον ιστότοπό σου προσθέτοντας εικόνες των προϊόντων σου, της ομάδας σου ή του εαυτού σου. Βεβαιώσου ότι οι επισκέπτες δεν αποσπούν την προσοχή από ορθογραφικά, στυλιστικά και πραγματικά σφάλματα. Ένας υπερβολικός αριθμός διαφημίσεων μπορεί επίσης να αποσπά την προσοχή των επισκεπτών. Ενεργοποιήσε τους επισκέπτες αλληλεπιδρώντας μαζί τους μέσω τακτικών ενημερώσεων, σχολίων ή widget κοινωνικών μέσων.