Ανάπτυξη συνδέσεων

Cybert Advertisemet Team

Cybert Advertisemet Team

ΑΠΑΚΗΣ Ξενοφών

Αναλυτής Προγραμματιστής



Scroll Down




Ανάπτυξη συνδέσεων


Ανάπτυξη συνδέσεων

Η ανάπτυξη συνδέσεων (εναλλακτικά linkbuilding ή  link-building) αναφέρεται στη διαδικασία λήψης εξωτερικών σελίδων για σύνδεση σε μια σελίδα στον ιστότοπό σας. Είναι μια από τις πολλές τακτικές που χρησιμοποιούνται στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

Το τοπίο του SEO και της οικοδόμησης συνδέσεων αλλάζει συνεχώς, και σήμερα, η σημασία της οικοδόμησης συνδέσμων υψηλής ποιότητας δεν ήταν ποτέ εντονότερη. Η ανάγκη κατανόησης και εφαρμογής καμπανιών υψηλής ποιότητας είναι απαραίτητη εάν πρόκειται να συναγωνιστείτε και να ευδοκιμήσετε στο διαδίκτυο και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει σύντομα.

Η οικοδόμηση συνδέσμων είναι η διαδικασία απόκτησης υπερσυνδέσμων από άλλες ιστοσελίδες προς την  δική σας. Μια υπερσύνδεση (συνήθως απλά ονομάζεται σύνδεσμος) είναι ένας τρόπος για τους χρήστες να περιηγούνται μεταξύ σελίδων στο διαδίκτυο. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν συνδέσμους για ανίχνευση του ιστού. Θα ανιχνεύσουν τους συνδέσμους μεταξύ των μεμονωμένων σελίδων στον ιστότοπό σας και θα ανιχνεύσουν τους συνδέσμους μεταξύ ολόκληρων ιστότοπων. Υπάρχουν πολλές τεχνικές για την οικοδόμηση δεσμών, και ενώ διαφέρουν σε δυσκολία, SEOs τείνουν να συμφωνούν ότι η οικοδόμηση συνδέσμων είναι ένα από τα πιο δύσκολα μέρη της εργασίας τους. Πολλοί SEOs ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους προσπαθώντας να το κάνουν καλά.

Υπάρχουν δύο βασικοί τρόποι με τους οποίους οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν συνδέσμους:

Για να ανακαλύψουν νέες ιστοσελίδες

Για να προσδιορίσουν πόσο καλά θα πρεπει μια σελίδα να κατατάσσεται στα αποτελέσματά της.

Μόλις οι μηχανές αναζήτησης έχουν ανιχνεύσει σελίδες στον ιστό, μπορούν να εξαγάγουν το περιεχόμενο αυτών των σελίδων και να το προσθέσουν στα ευρετήρια τους. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να αποφασίσουν αν αισθάνονται ότι μια σελίδα έχει επαρκή ποιότητα για να κατατάσσεται καλά σε συναφείς λέξεις-κλειδιά. Όταν αποφασίζουν αυτό, οι μηχανές αναζήτησης δεν εξετάζουν απλώς το περιεχόμενο της σελίδας. Εξετάζουν επίσης τον αριθμό των συνδέσμων που οδηγούν σε αυτή τη σελίδα από εξωτερικούς ιστότοπους και την ποιότητα αυτών των εξωτερικών ιστότοπων. Σε γενικές γραμμές, οι πιο υψηλής ποιότητας ιστοτόποι που συνδέονται με εσάς, τόσο πιο πιθανό είναι να ταξινομήσετε καλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Οι σύνδεσμοι ως παράγοντας κατάταξης είναι αυτό που επέτρεψε στην Google να αρχίσει να κυριαρχεί στην αγορά μηχανών αναζήτησης από τα τέλη της δεκαετίας του 1990. Ένας από τους ιδρυτές της Google, Larry Page, εφευρέθηκε το PageRank, το οποίο η Google χρησιμοποίησε για να μετρήσει την ποιότητα μιας σελίδας με βάση εν μέρει τον αριθμό των συνδέσμων που δείχνουν προς αυτήν. Αυτή η μέτρηση στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε ως μέρος του συνολικού αλγόριθμου κατάταξης και έγινε ένα ισχυρό μήνυμα επειδή ήταν ένας πολύ καλός τρόπος για τον προσδιορισμό της ποιότητας μιας σελίδας.

Ήταν τόσο αποτελεσματική επειδή βασίστηκε στην ιδέα ότι ένας σύνδεσμος θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ψήφος εμπιστοσύνης για μια σελίδα, δηλαδή, δεν θα έδινε συνδέσμους εάν δεν το αξίζει. Η θεωρία είναι ότι όταν κάποιος συνδέει με έναν άλλο ιστότοπο, λένε ότι είναι ένας καλός πόρος. Διαφορετικά, δεν θα συνδεθούν με αυτό, πολύ με τον ίδιο τρόπο που δεν θα στείλατε έναν φίλο σε ένα κακό εστιατόριο.

Ωστόσο, οι SEOs σύντομα ανακάλυψαν πώς να χειραγωγήσουν το PageRank και τα αποτελέσματα αναζήτησης για επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά. Η Google άρχισε ενεργά να ψάχνει τρόπους για να ανακαλύψει ιστότοπους που χειριζόταν αποτελέσματα αναζήτησης και ξεκίνησε τακτικές ενημερώσεις, οι οποίες αποσκοπούσαν ειδικά στο φιλτράρισμα σε ιστότοπους που δεν άξιζαν να κατατάξουν.

Αυτό έχει επίσης οδηγήσει την  Google να αρχίσει να εκπτώνει ορισμένες τεχνικές οικοδόμησης συνδέσμων που προηγουμένως θεωρήθηκαν μεγαλης αξίας, για παράδειγμα, υποβάλλοντας τον ιστότοπό σας στους καταλόγους ιστού για να πάρουν ένα σύνδεσμο σε αντάλλαγμα. Αυτή ήταν μια τεχνική που η Google όντως συνέστησε σε ένα σημείο, αλλά καταχράστηκε και χρησιμοποιήθηκε υπερβολικά από τους SEOs, οπότε η Google σταμάτησε να υπολογιζει τόσο πολύ αξία από αυτό το είδος συνδέσμων.

Πιο πρόσφατα, η Google έχει τιμωρήσει ενεργά την κατάταξη ιστότοπων που έχουν επιχειρήσει να χρησιμοποιήσουν αυτές τις τεχνικές - συχνά αναφερόμενες ως υπερβολική βελτιστοποίηση - στη δημιουργία συνδέσμων. Οι κανονικές ενημερώσεις Penguin της Google είναι ένα τέτοιο παράδειγμα. Η γνώση του τρόπου που συνδέονται οι τεχνικές κατασκευής για την αποφυγή και παραμονή στις οδηγίες της Google είναι ένα σημαντικό θέμα.

Δεν γνωρίζουμε τον πλήρη αλγόριθμο που χρησιμοποιεί η Google για να καθορίσει τα αποτελέσματα αναζήτησης - αυτή είναι η "μυστική σάλτσα" της εταιρείας. Παρά το γεγονός αυτό, η γενική συναίνεση μεταξύ της κοινότητας SEO (σύμφωνα με την έρευνα των 2015 Moz search factor) είναι ότι οι δεσμοί εξακολουθούν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτόν τον αλγόριθμο. 




Η συνολική δημιουργία αξίας έχει καταστεί μια συνεργατική διαδικασία, η οποία χαρακτηρίζεται αλληλεπιδραστική δημιουργία αξίας. Με την αυξανόμενη εξατομίκευση των απαιτήσεων και των αναγκών των πελατών, η οποία εκδηλώνεται μέσω του Διαδικτύου και η οποία οδηγεί στην επιθυμία για ιδιαίτερα προϊόντα ή αποδόσεις, μπορεί να λεχθεί ότι έχει δημιουργηθεί ένας νέος βασικός τύπος καταναλωτή, ο ψηφιακός καταναλωτής, ο οποίος διαφέρει από τον παθητικό-κλασικό καταναλωτή.

Μάθε περισσότερα


Με την αυξανόμενη χρήση αναζήτησης από κινητά, η τοπική αναζήτηση έχει καταστεί θεμελιώδες μέρος της επιτυχίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων! Οι πελάτες κάνουν την έρευνά τους. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Διαδικτύου από την πλευρά των αγοραστών. Η χρήση τακτικών SEO για την αναμετάδοση των μηνυμάτων σας για καλές προσφορές, πρωτοποριακά προϊόντα ή / και υπηρεσίες και η σημασία και η αξιοπιστία αυτού που προσφέρετε στους πελάτες είναι η αλλαγή παιχνιδιού.

Μάθε περισσότερα


Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την προβολή του ιστότοπού σου στο διαδίκτυο. Συχνά μιλάμε για περιεχόμενο, συνδέσμους και άλλα βελτιωτικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να έχουμε αποτελέσματα. Ένας τομέας που συχνά παραβλέπουμε είναι η δομή του ιστότοπου. Το χτίσιμο ενός καλά οργανωμένου ιστότοπου δεν θα βοηθήσει μόνο τους χρήστες σας να βρουν αυτό που ψάχνουν πιο γρήγορα, αλλά θα βοηθήσει επίσης τους ανιχνευτές να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο και τον σκοπό του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Αξιοπιστία: Δείξτε την αξιοπιστία του ιστότοπού σου χρησιμοποιώντας πρωτότυπες έρευνες, αναφορές, συνδέσμους, κριτικές και μαρτυρίες. Μια βιογραφία συγγραφέων ή μαρτυρίες από πραγματικούς πελάτες μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και της φήμης του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Η διαδικασία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σου αποκτά μια εκστρατεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ειδικά προσαρμοσμένη στους στόχους της επιχείρησής σου

Μάθε περισσότερα


Σταμάτα να σπαταλάς χρήματα στο Google Adds, ξεκίνα να αποκτάς περισσότερους πελάτες. Υπάρχουν πολλά περισσότερα σε μια σελίδα προορισμού από ένα όμορφο σχέδιο με έναν αριθμό τηλεφώνου.

Μάθε περισσότερα


Το Google Ads είναι ένα πολύπλοκο διαφημιστικό σύστημα βασισμένο στην απόδοση και η οργάνωση και σωστή διαχείρισή του είναι πολύ ανταποδοτικές . Μπορεί επίσης να κοστίσει στην επιχείρησή σου πολλά χρήματα εάν δεν το διαχειρίζεσαι σωστά. Γιατί λοιπόν να μην βασιστείς σε έναν πραγματικό γνώστη ;

Μάθε περισσότερα


Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις που βασίζονται σε κείμενο, η διαφήμιση προβολής στηρίζεται σε στοιχεία όπως εικόνες, ήχο και βίντεο για την επικοινωνία ενός διαφημιστικού μηνύματος.

Μάθε περισσότερα


Θέλεις να ακολουθεί τις οδηγίες της Google (ή ίσως να μην ενδιαφέρεται) και να δημιουργήσετε τέλειους συνδέσμους. Θέλεις το έργο της να σας δώσει περισσότερη επισκεψιμότητα και καλύτερη κατάταξη. Μπορεί να είσαι εντάξει με ορισμένες επικίνδυνες τακτικές, ή μπορεί να οικοδομήσετε συνδέσεις μόνο επειδή οι ανταγωνιστές σας είναι το κάνουν. Μπορεί να νομίζεις ότι Θέλεις πολλά πράγματα, αλλά αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι είναι η διαφάνεια.

Μάθε περισσότερα


Η ανάρτηση της Google υπενθυμίζει σε εκείνους που παράγουν περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε πολλά μέρη και που, χωρίς προσοχή, ενδέχεται να παραβιάζουν τους κανόνες της Google κατά τα συστήματα σύνδεσης.

Μάθε περισσότερα


Το Domain Authority (DA) είναι ένα σκορ που αναπτύχθηκε από το Moz που προβλέπει πόσο καλά θα τοποθετηθεί ένας ιστότοπος στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Οι βαθμολογίες της Αρχής Τομέα κυμαίνονται από 1 έως 100, με υψηλότερες βαθμολογίες που αντιστοιχούν σε μεγαλύτερη ικανότητα κατάταξης.

Μάθε περισσότερα


Η Google εγκαινίασε την Ενημέρωση Penguin τον Απρίλιο του 2012 για να εντοπίσει καλύτερα ιστότοπους που θεωρούνται ανεπιθύμει για τα αποτελέσματα αναζήτησης, ιδίως όσοι το κάνουν με την αγορά συνδέσμων ή την απόκτηση συνδέσμων μέσω δικτύων συνδέσμων που αποσκοπούν κυρίως στην ενίσχυση της κατάταξης της Google.

Μάθε περισσότερα


Οι αλγόριθμοι της Google βασίζονται σε περισσότερα από 200 μοναδικά σήματα ή "ενδείξεις" που καθιστούν δυνατή την εμφάνιση όσων αναζητάτε. Αυτά τα σήματα περιλαμβάνουν πράγματα όπως τις συγκεκριμένες λέξεις που εμφανίζονται σε ιστότοπους, τη φρεσκάδα του περιεχομένου, την περιοχή σας και το PageRank. Ένα συγκεκριμένο σήμα των αλγορίθμων ονομάζεται Penguin, το οποίο ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2012 και σήμερα έχει ενημερωθεί.

Μάθε περισσότερα


Η ανάπτυξη συνδέσεων (εναλλακτικά linkbuilding ή link-building) αναφέρεται στη διαδικασία λήψης εξωτερικών σελίδων για σύνδεση σε μια σελίδα στον ιστότοπό σας. Είναι μια από τις πολλές τακτικές που χρησιμοποιούνται στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

Μάθε περισσότερα


Οι αναρτήσεις ιστολογίου που προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες συνδέουν τους πελάτες με την επιχείρησή σου μακροπρόθεσμα. Με συχνή και συνεπή προσφορά πολύτιμου περιεχομένου, το ιστολόγιό σου θα δημιουργήσει ενδιαφέρον και θα προσελκύσει τους χρήστες να επιστρέψουν.

Μάθε περισσότερα

_
-