Η ανακοίνωση από την Google (23/9/2016):
Οι αλγόριθμοι της Google βασίζονται σε περισσότερα από 200 μοναδικά σήματα ή "ενδείξεις" που καθιστούν δυνατή την εμφάνιση όσων αναζητάτε. Αυτά τα σήματα περιλαμβάνουν πράγματα όπως τις συγκεκριμένες λέξεις που εμφανίζονται σε ιστότοπους, τη φρεσκάδα του περιεχομένου, την περιοχή σας και το PageRank. Ένα συγκεκριμένο σήμα των αλγορίθμων ονομάζεται Penguin, το οποίο ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2012 και σήμερα έχει ενημερωθεί.
Μετά από μια περίοδο ανάπτυξης και δοκιμών, εκτελούμε τώρα μια ενημέρωση του αλγορίθμου Penguin σε όλες τις γλώσσες. Ακολουθούν οι βασικές αλλαγές που θα δείτε, οι οποίες ήταν επίσης μεταξύ των κορυφαίων αιτημάτων των webmasters για εμάς:
Ο Πιγκουίνος είναι τώρα σε πραγματικό χρόνο. Ιστορικά, ο κατάλογος των περιοχών που επηρεάστηκαν από το Penguin ανανεώθηκε περιοδικά ταυτόχρονα. Μόλις ένας webmaster βελτιώσει σημαντικά τον ιστότοπό του και την παρουσία του στο διαδίκτυο, πολλοί από τους αλγορίθμους της Google θα το λάβουν υπόψη πολύ γρήγορα, αλλά άλλοι, όπως ο Penguin, χρειάστηκε να ανανεωθούν. Με αυτήν την αλλαγή, τα δεδομένα του Penguin ανανεώνονται σε πραγματικό χρόνο, οπότε οι αλλαγές θα γίνουν ορατές πολύ πιο γρήγορα, τυπικά θα ισχύουν λίγο μετά την ανασκόπηση και την επανεξέταση μιας σελίδας. Σημαίνει επίσης ότι δεν πρόκειται να σχολιάσουμε τις μελλοντικές ανανεώσεις.
Ο πιγκουίνος είναι πλέον πιο εξειδικευμένος. Ο Penguin υποβαθμίζει τώρα το spam, προσαρμόζοντας την κατάταξη με βάση τα μηνύματα spam, αντί να επηρεάζει την κατάταξη ολόκληρου του ιστότοπου.
Ο ιστός έχει αλλάξει σημαντικά με την πάροδο των ετών, αλλά όπως είπαμε στην αρχική μας δημοσίευση, οι webmasters πρέπει να είναι ελεύθεροι να επικεντρωθούν στη δημιουργία εκπληκτικών, συναρπαστικών ιστοτόπων. Είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε ότι οι ενημερώσεις όπως το Penguin είναι μόνο ένα από τα περισσότερα από 200 σήματα που χρησιμοποιούμε για να καθορίσουμε την κατάταξη.