Σταμάτα να σπαταλάς χρήματα στο Google Adds, ξεκίνα να αποκτάς περισσότερους πελάτες
Υπάρχουν πολλά περισσότερα σε μια σελίδα προορισμού από ένα όμορφο σχέδιο με έναν αριθμό τηλεφώνου.
Η στρατηγική της σελίδας προορισμού πρέπει να επικεντρώνεται σε δύο βασικούς τομείς: στις καμπάνιες που στέλνουν άτομα στη σελίδα και στην ίδια τη σελίδα προορισμού.
Ως μέρος του σχεδιασμού σελίδας προορισμού θα εξετάσουμε τις καμπάνιες adwords.
Αυτή η κριτική περιλαμβάνει συστάσεις σχετικά με τη δομή της καμπάνιας, τις λέξεις-κλειδιά, τη στόχευση, την βαθμολογία ποιότητας, την υποβολή προσφορών και την συγγραφή διαφημίσεων.
Τα τελευταία 20 χρόνια, μέσω εκτεταμένων δοκιμών και δημιουργικότητας, δημιούργησα μια μεθοδολογία σχεδιασμού σελίδας προορισμού που παρέχει σταθερά υψηλότερα ποσοστά μετατροπής. Θα δείς καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) με τη νέα σου σελίδα προορισμού, βελτιωμένες βαθμολογίες ποιότητας και μετατροπές. Όταν οι καμπάνιες σου αποδίδουν καλύτερα, κερδίζεις περισσότερα χρήματα και απλά αυξάνεις τον προϋπολογισμό σου για να έχεις περισσότερη επισκεψιμότητα και περισσότερες πωλήσεις.