Πρόβλημα
Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι επιχειρήσεις δεν γνωρίζουν πώς αλληλεπιδρούν οι χρήστες με την ιστοσελίδα τους. Χωρίς δεδομένα, είναι δύσκολο να κατανοήσουν ποιες αλλαγές είναι απαραίτητες για τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη και της απόδοσης της ιστοσελίδας.Λύση
Η λύση στο παραπάνω πρόβλημα είναι η εφαρμογή του «events tracking». Αυτό περιλαμβάνει την παρακολούθηση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων χρηστών και την ανάλυση των δεδομένων για την εξαγωγή συμπερασμάτων. Για παράδειγμα, μπορείτε να παρακολουθείτε:- Κλικ σε συγκεκριμένα κουμπιά ή συνδέσμους.
- Συμπλήρωση φόρμας επικοινωνίας.
- Προβολές σελίδων προϊόντων.
- Προσθήκες προϊόντων στο καλάθι αγορών.
- Αποχωρήσεις από τη διαδικασία αγοράς.
Αξία
Η αξία του events tracking έγκειται στην ικανότητα να παρέχει σαφή εικόνα για τη συμπεριφορά των χρηστών. Με την ανάλυση αυτών των δεδομένων, οι επιχειρήσεις μπορούν να εντοπίσουν σημεία συμφόρησης ή περιοχές που χρειάζονται βελτίωση. Για παράδειγμα, αν παρατηρήσετε ότι οι χρήστες αποχωρούν συχνά από τη διαδικασία αγοράς, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η διαδικασία είναι περίπλοκη ή ότι υπάρχουν προβλήματα με την ιστοσελίδα.Επικοινωνία
Οι κίνδυνοι που προκύπτουν από λανθασμένες επιλογές στο events tracking περιλαμβάνουν την συλλογή ανακριβών δεδομένων ή την παρακολούθηση γεγονότων που δεν είναι χρήσιμα. Είναι κρίσιμο να καθορίσετε εκ των προτέρων ποια γεγονότα είναι σημαντικά για την επιχείρησή σας.«Η εφαρμογή του events tracking μας έχει βοηθήσει να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών μας και να βελτιώσουμε την εμπειρία τους στην ιστοσελίδα μας», αναφέρει ο διευθυντής marketing μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου.