Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ;


Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ;

Κάποτε το μάρκετινγκ δεν ήταν πελατοκεντρικό όπως οι τηλεοπτικές διαφημίσεις ή το μάρκετινγκ από άνθρωπο σε άνθρωπο, αλλά μετά την εισαγωγή του ψηφιακού μάρκετινγκ, επικεντρώνεται περισσότερο σε πιθανούς πελάτες. Οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν τακτικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις αναζητήσεις στο Google , τα οποία θα μπορούσαν να προβλέψουν με ακρίβεια τις ανάγκες τους. Και εδώ, η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο.

 

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει ήδη αλλάξει τον τρόπο που οι επωνυμίες επικοινωνούν με τους πελάτες και τον τρόπο διαχείρισης των καμπανιών μάρκετινγκ. Από την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης, το τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ έχει αναδιαμορφωθεί δραστικά.

 

Βοηθά τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν αποτελεσματικές ψηφιακές στρατηγικές, να βελτιστοποιήσουν τις καμπάνιες και να αυξήσουν την απόδοση της επένδυσης. Η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει πολλές πτυχές της ζωής μέσω έξυπνων συσκευών, chatbots και αυτοκινούμενων αυτοκινήτων. Αυτά αποσκοπούν στον εντοπισμό των ενδιαφερόντων και των προτιμήσεων των πελατών για να παρέχουν μια εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη.

 

Καθώς η τεχνολογία αλλάζει πολύ γρήγορα, είναι δύσκολο να προβλέψουμε το μέλλον. Ωστόσο, σε αυτό το άρθρο, θα προσπαθήσουμε να δώσουμε μερικά προφανή πράγματα που θα αλλάξουν το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ.

 

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει τα σενάρια ψηφιακού μάρκετινγκ;

Εκατοντάδες τομείς μεταμορφώνονται από την τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη εξελίσσεται συνεχώς. οι επωνυμίες δραστηριοποιούνται σε κλάδους που κυμαίνονται από τη χρηματοδότηση έως την τεχνολογία και το λιανικό εμπόριο. Οι μάρκες έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να επικοινωνούν με τους πελάτες τους. Είναι ένα πείραμα για να συμπεριλάβουν το μάρκετινγκ συνομιλίας στην καθημερινότητά τους.

 

Η τεχνητή νοημοσύνη απελευθερώνει τη δυνατότητα υπερ-εξατομίκευσης μέσω εξατομικευμένων προτάσεων προϊόντων, έξυπνων προτάσεων περιεχομένου και προτάσεων βοήθειας πελατών καθώς αναπτύσσεται η μηχανική εκμάθηση.

1 – Μάρκετινγκ που στοχεύει συγκεκριμένα

Το να πείσετε τους υποψήφιους πελάτες σας είναι ένα σημαντικό μέρος του στοχευμένου μάρκετινγκ. Αλλά πώς μπορείτε να πείσετε άτομα που δεν γνωρίζετε; Με τη βοήθεια του AI σε εικονικούς βοηθούς, την έξυπνη τμηματοποίηση των καταναλωτών ή τον έξυπνο σχεδιασμό για εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών. Η παραδοσιακή διαφήμιση είναι λιγότερο αποτελεσματική από το μάρκετινγκ που στοχεύει άτομα με βάση τις γενικές τους κλίσεις. Και, τώρα που είναι διαθέσιμη η τεχνητή νοημοσύνη, οι έμποροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν προσαρμοσμένα δεδομένα για να εκτιμήσουν εάν οι αγοραστές θα ενδιαφέρονται να αγοράσουν προτού τους ζητήσουν να πληρώσουν οτιδήποτε.

 

2 – Εξατομικευμένο και αυτοματοποιημένο μάρκετινγκ

Θέλετε να αυτοματοποιήσετε το ψηφιακό σας μάρκετινγκ, ενώ εξακολουθείτε να το έχετε σωστά συγκεκριμένο; Σίγουρα μπορείς. Ο αυτοματισμός και η εξατομίκευση με χρήση τεχνητής νοημοσύνης είναι εξαιρετικοί συνδυασμοί που καταλήγουν σε υψηλό βαθμό εξατομίκευσης στο μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις μπορούν να αποκτήσουν σημαντικό πλεονέκτημα στον αγώνα για πελάτες, αυξάνοντας τα έσοδα από τις πωλήσεις στην περίοδο μετά την πανδημία. Η τεχνολογία AI μπορεί να βοηθήσει τους εμπόρους να αυτοματοποιήσουν τις διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ (PPC), τις διαφημίσεις προβολής, τα ποσοστά μετατροπών, το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM), την έρευνα λέξεων-κλειδιών, το SEO και το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης (SMM).

 

3 – Βελτιώστε την κατανόησή σας για τους πελάτες σας

Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τις επιχειρήσεις να αναλύσουν τεράστιους όγκους δεδομένων και να προβλέψουν την αγοραστική συμπεριφορά/απόφαση κάθε πελάτη. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να διεξάγετε αποτελεσματικά στοχευμένες προσπάθειες μάρκετινγκ σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Συμβάλλει επίσης στην αύξηση των επιπέδων ικανοποίησης των καταναλωτών. Επιπλέον, χρησιμοποιώντας τεχνικές που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, οι έμποροι μπορούν απλώς να μετατρέψουν το προβάδισμα σε πώληση στις βέλτιστες περιόδους για να αυξήσουν τις μετατροπές.

 

4 – Μάρκετινγκ περιεχομένου με τεχνητή νοημοσύνη

Το μυστικό του μάρκετινγκ και της προόδου είναι να βρείτε τους κατάλληλους καταναλωτές με το κατάλληλο μήνυμα την κατάλληλη στιγμή. Αυτό μερικές φορές επιτυγχάνεται με τη διενέργεια έρευνας αγοράς για την κατανόηση του τι ανησυχούν οι άνθρωποι από πολιτιστική και κοινωνική άποψη και με την ανασκόπηση γεγονότων σε μακροεπίπεδο σχετικά με την αγορά-στόχο, όπως ηλικιακή ομάδα, εισόδημα και επίπεδο εκπαίδευσης. Είναι σημαντικό να διαχωρίσετε τις πληροφορίες και να τις δημιουργήσετε σε κάτι που μπορείτε να παρουσιάσετε στον στόχο σας, εάν θέλετε να διαβάσει το μήνυμά σας. Εδώ μπαίνει η τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται όλο και πιο σημαντική στην παράδοση περιεχομένου. Βοηθά προβλέποντας θέματα που είναι πιθανό να τραβήξουν την προσοχή και παρέχοντας υλικό με ακριβή ακρίβεια γύρω από αυτές τις περιοχές.

 

5 – Διαχείριση σχέσεων πελατών με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη

Η τεχνητή νοημοσύνη παίζει σημαντικό ρόλο στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Οι εταιρείες μπορούν να λάβουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι πελάτες τους μέσω των πολλών καναλιών που χρησιμοποιούν για την επικοινωνία. Οι χρήστες μπορούν να κατανείμουν τα ζητήματα στη σωστή ομάδα υποστήριξης αυτόματα και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν στατιστικά μοντέλα για να αποφασίσουν το καλύτερο επόμενο βήμα. Τα chatbots μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσφέρουν γνώση μέσω αυτοματοποιημένων ροών εργασίας, κάτι που μπορεί να είναι μια πολύ οικονομική προσέγγιση για την ανάπτυξη της πελατειακής βάσης. Παρακολουθήστε τα δεδομένα πελατών για να προσδιορίσετε ποιοι υποψήφιοι είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες και στη συνέχεια βοηθήστε τους οργανισμούς να καλλιεργήσουν αυτές τις συνεργασίες.

 

Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ

Πιο εξατομικευμένο μάρκετινγκ: Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη αναπτύσσεται, οι αλγόριθμοι είναι σε θέση να κατανοούν την ψυχολογία των ανθρώπων και τις ανάγκες τους από τη δραστηριότητά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και θα ανοίξει μια νέα πόρτα για να κάνετε το μάρκετινγκ πιο εξατομικευμένο. Οι εταιρείες θα επενδύσουν μόνο σε όσους χρειάζονται τα προϊόντα τους.

Συμμετοχή στην υποστήριξη πελατών: Η υποστήριξη πελατών θα είναι πιο ελκυστική και εξατομικευμένη. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπως τα chatbots, μπορεί να χειριστεί όλα τα είδη των πραγμάτων, συμπεριλαμβανομένης της απάντησης σε ερωτήματα πελατών, της παροχής πληροφοριών σχετικά με προϊόντα και τις υπηρεσίες και την αύξηση των πωλήσεων επίσης.

Εύκολα εργαλεία αναζήτησης προϊόντων και προτάσεων: Η αναζήτηση προϊόντων και η σύσταση προϊόντων θα είναι πιο ακριβείς. Με την ανάπτυξη του AI, η χρήση της φωνητικής αναζήτησης αυξάνεται. Πολλές εταιρείες έχουν αρχίσει να πειραματίζονται με την επαυξημένη πραγματικότητα προκειμένου να βελτιώσουν την αγοραστική εμπειρία των πελατών τους. Αυτό επιτρέπει στους πελάτες να έχουν καλύτερη οπτική εντύπωση για τα πράγματα που πωλούν.

Προηγμένη επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων: Οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης εμφανίζονται εδώ, επειδή οι άνθρωποι δεν είναι σε θέση να επεξεργαστούν μεγάλες ποσότητες δεδομένων αποτελεσματικά. Η τεχνολογία AI προσεγγίζει γρήγορα τον όγκο των δεδομένων που δημιουργούνται, επιτρέποντάς μας να χρησιμοποιούμε καλύτερα τις πληροφορίες που συλλέγουμε.

Οι έμποροι βρήκαν ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα χρήσιμο εργαλείο. Έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο γίνεται το μάρκετινγκ και έχει βοηθήσει πραγματικά στη συνολική διαδικασία. Ωστόσο, όσον αφορά την αποτελεσματικότητα και την ευκολία, έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει.

 

Μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι digital marketers συνδέουν τις επωνυμίες με το κοινό τους. Τώρα θα δούμε μερικά παραδείγματα για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει το Digital Marketing.

 

1 – Μάρκετινγκ που στοχεύει συγκεκριμένα

Το να πείσετε τους υποψήφιους πελάτες σας είναι ένα σημαντικό μέρος του στοχευμένου μάρκετινγκ. Αλλά πώς μπορείτε να πείσετε άτομα που δεν γνωρίζετε; Με τη βοήθεια του AI σε εικονικούς βοηθούς, την έξυπνη τμηματοποίηση των καταναλωτών ή τον έξυπνο σχεδιασμό για εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών. Η παραδοσιακή διαφήμιση είναι λιγότερο αποτελεσματική από το μάρκετινγκ που στοχεύει άτομα με βάση τις γενικές τους κλίσεις. Και, τώρα που είναι διαθέσιμη η τεχνητή νοημοσύνη, οι έμποροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν προσαρμοσμένα δεδομένα για να εκτιμήσουν εάν οι αγοραστές θα ενδιαφέρονται να αγοράσουν προτού τους ζητήσουν να πληρώσουν οτιδήποτε.

 

2 – Εξατομικευμένο και αυτοματοποιημένο μάρκετινγκ

Θέλετε να αυτοματοποιήσετε το ψηφιακό σας μάρκετινγκ, ενώ εξακολουθείτε να το έχετε σωστά συγκεκριμένο; Σίγουρα μπορείς. Ο αυτοματισμός και η εξατομίκευση με χρήση τεχνητής νοημοσύνης είναι εξαιρετικοί συνδυασμοί που καταλήγουν σε υψηλό βαθμό εξατομίκευσης στο μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις μπορούν να αποκτήσουν σημαντικό πλεονέκτημα στον αγώνα για πελάτες, αυξάνοντας τα έσοδα από τις πωλήσεις στην περίοδο μετά την πανδημία. Η τεχνολογία AI μπορεί να βοηθήσει τους εμπόρους να αυτοματοποιήσουν τις διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ (PPC), τις διαφημίσεις προβολής, τα ποσοστά μετατροπών, το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM), την έρευνα λέξεων-κλειδιών, το SEO και το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης (SMM).

 

3 – Βελτιώστε την κατανόησή σας για τους πελάτες σας

Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τις επιχειρήσεις να αναλύσουν τεράστιους όγκους δεδομένων και να προβλέψουν την αγοραστική συμπεριφορά/απόφαση κάθε πελάτη. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να διεξάγετε αποτελεσματικά στοχευμένες προσπάθειες μάρκετινγκ σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Συμβάλλει επίσης στην αύξηση των επιπέδων ικανοποίησης των καταναλωτών. Επιπλέον, χρησιμοποιώντας τεχνικές που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, οι έμποροι μπορούν απλώς να μετατρέψουν το προβάδισμα σε πώληση στις βέλτιστες περιόδους για να αυξήσουν τις μετατροπές.

 

4 – Μάρκετινγκ περιεχομένου με τεχνητή νοημοσύνη

Το μυστικό του μάρκετινγκ και της προόδου είναι να βρείτε τους κατάλληλους καταναλωτές με το κατάλληλο μήνυμα την κατάλληλη στιγμή. Αυτό μερικές φορές επιτυγχάνεται με τη διενέργεια έρευνας αγοράς για την κατανόηση του τι ανησυχούν οι άνθρωποι από πολιτιστική και κοινωνική άποψη και με την ανασκόπηση γεγονότων σε μακροεπίπεδο σχετικά με την αγορά-στόχο, όπως ηλικιακή ομάδα, εισόδημα και επίπεδο εκπαίδευσης. Είναι σημαντικό να διαχωρίσετε τις πληροφορίες και να τις δημιουργήσετε σε κάτι που μπορείτε να παρουσιάσετε στον στόχο σας, εάν θέλετε να διαβάσει το μήνυμά σας. Εδώ μπαίνει η τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται όλο και πιο σημαντική στην παράδοση περιεχομένου. Βοηθά προβλέποντας θέματα που είναι πιθανό να τραβήξουν την προσοχή και παρέχοντας υλικό με ακριβή ακρίβεια γύρω από αυτές τις περιοχές.

 

5 – Διαχείριση σχέσεων πελατών με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη

Η τεχνητή νοημοσύνη παίζει σημαντικό ρόλο στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Οι εταιρείες μπορούν να λάβουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι πελάτες τους μέσω των πολλών καναλιών που χρησιμοποιούν για την επικοινωνία. Οι χρήστες μπορούν να κατανείμουν τα ζητήματα στη σωστή ομάδα υποστήριξης αυτόματα και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν στατιστικά μοντέλα για να αποφασίσουν το καλύτερο επόμενο βήμα. Τα chatbots μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσφέρουν γνώση μέσω αυτοματοποιημένων ροών εργασίας, κάτι που μπορεί να είναι μια πολύ οικονομική προσέγγιση για την ανάπτυξη της πελατειακής βάσης. Παρακολουθήστε τα δεδομένα πελατών για να προσδιορίσετε ποιοι υποψήφιοι είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες και στη συνέχεια βοηθήστε τους οργανισμούς να καλλιεργήσουν αυτές τις συνεργασίες.

 

Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ

Πιο εξατομικευμένο μάρκετινγκ: Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη αναπτύσσεται, οι αλγόριθμοι είναι σε θέση να κατανοούν την ψυχολογία των ανθρώπων και τις ανάγκες τους από τη δραστηριότητά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και θα ανοίξει μια νέα πόρτα για να κάνετε το μάρκετινγκ πιο εξατομικευμένο. Οι εταιρείες θα επενδύσουν μόνο σε όσους χρειάζονται τα προϊόντα τους.

Συμμετοχή στην υποστήριξη πελατών: Η υποστήριξη πελατών θα είναι πιο ελκυστική και εξατομικευμένη. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπως τα chatbots, μπορεί να χειριστεί όλα τα είδη των πραγμάτων, συμπεριλαμβανομένης της απάντησης σε ερωτήματα πελατών, της παροχής πληροφοριών σχετικά με προϊόντα και τις υπηρεσίες και την αύξηση των πωλήσεων επίσης.

Εύκολα εργαλεία αναζήτησης προϊόντων και προτάσεων: Η αναζήτηση προϊόντων και η σύσταση προϊόντων θα είναι πιο ακριβείς. Με την ανάπτυξη του AI, η χρήση της φωνητικής αναζήτησης αυξάνεται. Πολλές εταιρείες έχουν αρχίσει να πειραματίζονται με την επαυξημένη πραγματικότητα προκειμένου να βελτιώσουν την αγοραστική εμπειρία των πελατών τους. Αυτό επιτρέπει στους πελάτες να έχουν καλύτερη οπτική εντύπωση για τα πράγματα που πωλούν.

Προηγμένη επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων: Οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης εμφανίζονται εδώ, επειδή οι άνθρωποι δεν είναι σε θέση να επεξεργαστούν μεγάλες ποσότητες δεδομένων αποτελεσματικά. Η τεχνολογία AI προσεγγίζει γρήγορα τον όγκο των δεδομένων που δημιουργούνται, επιτρέποντάς μας να χρησιμοποιούμε καλύτερα τις πληροφορίες που συλλέγουμε.

Οι έμποροι βρήκαν ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα χρήσιμο εργαλείο. Έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο γίνεται το μάρκετινγκ και έχει βοηθήσει πραγματικά στη συνολική διαδικασία.

 




H στρατηγική του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ένας συντονισμένος σχεδιασμός και εφαρμογή ψηφιακών μέσων και τεχνικών μάρκετινγκ με σκοπό την προβολή, την ευαισθητοποίηση και την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης στον ψηφιακό χώρο

Μάθε περισσότερα


Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ψηφιακού μάρκετινγκ και μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Μάθε περισσότερα


Όμως στις τεχνολογικές επιχειρήσεις δεν αρκεί να φτάσεις μια φορά στην κορυφή για να παραμείνεις εκεί. Χρειάζεται να καινοτομείς διαρκώς και να επανεφευρίσκεις τον εαυτό σου. Να καταφέρνεις να είσαι στην ουσία ρηξικέλευθος, ανοίγοντας διαρκώς καινούργιους δρόμους και να μην επαφίεσαι στις δάφνες σου. Αυτό, το τελευταίο, είναι κάτι που το έχουμε δει εξάλλου πολλές φορές να συμβαίνει. Θυμίζω απλώς ονόματα όπως NOKIA, BlackBerry, ΙΒΜ ή Motorola.

Μάθε περισσότερα

_
-