Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται οπωσδήποτε SEO

Cybert Advertisemet Team

Cybert Advertisemet Team

ΑΠΑΚΗΣ Ξενοφών

Αναλυτής Προγραμματιστής



Scroll Down




Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται οπωσδήποτε SEO


Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται οπωσδήποτε SEO

Search Engine Optimization (S.E.O.) = Αριστικοποίηση αναζητήσεων

 

Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται οπωσδήποτε SEO
Το SEO είναι σημαντικό για μεγαλύτερη ορατότητα στις καθημερινές αναζητήσεις, αλλά προσφέρει ακόμα περισσότερα πραγματικά οφέλη από αυτό.

Πολλά Brands και επιχειρήσεις γνωρίζουν (ή πιστεύουν ότι γνωρίζουν) ότι χρειάζονται SEO για την ψηφιακή προώθηση της επιχειρησιακής δράσης τους.

Το SEO σίγουρα θα βελτιώσει τη συνολική δυνατότητα αναζήτησης και ορατότητας ενός ιστότοπου, αλλά ποια άλλη πραγματική αξία προσφέρει; Γιατί είναι τόσο σημαντικό το SEO;

Ανεξάρτητα από τη βιομηχανία ή το μέγεθος της επιχείρησης, παρακάτω βλέπουμε κάποιους επιπλέον λόγους του γιατί  χρειάζονται SEO για να φέρουν το εμπορικό σήμα τους στο επόμενο επίπεδο.

 

 

 

Η οργανική αναζήτηση είναι συνήθως η κύρια πηγή Επισκεψιμότητα ιστότοπων

 

Η οργανική αναζήτηση αποτελεί κύριο μέρος της απόδοσης των περισσότερων ιστότοπων της επιχείρησης, καθώς είναι το ποιο κρίσιμο στοιχείο της προσέγγισης αγοραστών αφού οι χρήστες αναζητούν για να αγοράσουν.

Όπως γνωρίζουν οι έμποροι, η Google κατέχει ένα πολύ μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς αναζήτησης από τους ανταγωνιστές της όπως οι Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo και πολλοί άλλοι. Η Google κατέχει περίπου το 75% της συνολικής αγοράς αναζήτησης. Είναι ο ξεκάθαρος ηγέτης και επομένως οι οδηγίες του είναι σημαντικές.

Η Google, που είναι ο ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο, συμβαίνει επίσης να είναι ο πιο δημοφιλής πάροχος email στον κόσμο (με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες). Για να μην αναφέρουμε το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης.

Γνωρίζουμε ότι μια σαφής πλειοψηφία του κόσμου που έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο επισκέπτεται το Google τουλάχιστον μία φορά την ημέρα για να λάβει πληροφορίες.

Το να είναι το web site σου ορατό ως αξιόπιστος πόρος από το Google και άλλες μηχανές αναζήτησης θα λειτουργεί πάντα υπέρ του brand σου.

 

Η υψηλή κατάταξη δημιουργεί εμπιστοσύνη και αξιοπιστία
 

Ο στόχος οποιουδήποτε έμπειρου SEO manager είναι να δημιουργήσει ένα ισχυρό θεμέλιο για έναν όμορφο ιστότοπο με μια καθαρή, αποτελεσματική εμπειρία χρήστη που μπορεί εύκολα να εντοπιστεί στην αναζήτηση χάρη στην εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία της μάρκας και των ψηφιακών ιδιοτήτων της.

Πολλά στοιχεία δημιουργούν αξία για τις μηχανές αναζήτησης όπως το Google. Εκτός από τους παραπάνω παράγοντες, η εξουσία συσσωρεύεται με την πάροδο του χρόνου ως αποτέλεσμα στοιχείων όπως:

Ποιοτικά προφίλ backlink.

Θετική συμπεριφορά χρήστη.

Σήματα μηχανικής μάθησης.

Βελτιστοποιημένα στοιχεία και περιεχόμενο στη σελίδα.

Το πρόβλημα είναι ότι είναι αδύνατο να οικοδομήσουμε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία εν μία νυκτί - όπως και στην πραγματική ζωή. Η αξία κερδίζεται και χτίζεται με την πάροδο του χρόνου.

Η καθιέρωση μιας επωνυμίας ως αξίας απαιτεί υπομονή, προσπάθεια και δέσμευση, αλλά βασίζεται επίσης στην προσφορά ενός πολύτιμου, ποιοτικού προϊόντος ή υπηρεσίας που επιτρέπει στους πελάτες να εμπιστεύονται μια επωνυμία.

 

Το καλό SEO σημαίνει επίσης καλύτερη εμπειρία χρήστη
 

Όλοι θέλουν καλύτερη οργανική κατάταξη και μέγιστη ορατότητα. Λίγοι συνειδητοποιούν ότι η βέλτιστη εμπειρία χρήστη είναι ένα μεγάλο μέρος της μετάβασης.

Η Google έχει μάθει πώς να ερμηνεύει μια ευνοϊκή ή δυσμενή εμπειρία χρήστη και μια θετική εμπειρία χρήστη έχει καταστεί βασικό στοιχείο για την επιτυχία ενός ιστότοπου.

Οι πελάτες ξέρουν τι θέλουν. Εάν δεν το βρουν, θα υπάρξει πρόβλημα. Και η απόδοση θα πέσει.

Ένα σαφές παράδειγμα δημιουργίας μιας ισχυρής εμπειρίας χρήστη είναι πώς η Google έχει γίνει όλο και περισσότερο μια μηχανή απάντησης που προσφέρει τα περιζήτητα δεδομένα απευθείας στους SERPs (σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης) για τους χρήστες.

Η πρόθεσή του είναι να προσφέρει στους χρήστες τις πληροφορίες που αναζητούν με λιγότερα κλικ, γρήγορα και εύκολα.

Το ποιοτικό SEO ενσωματώνει μια θετική εμπειρία χρήστη, τελικά λειτουργεί υπέρ του branding

 

Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται οπωσδήποτε SEO

 

Το τοπικό SEO σημαίνει αυξημένη αφοσίωση, Επισκεψιμότητα και πωλήσεις.
 

Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται οπωσδήποτε SEOΜε την αυξανόμενη χρήση αναζήτησης από κινητά, η τοπική αναζήτηση έχει καταστεί θεμελιώδες μέρος της επιτυχίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Το Local SEO στοχεύει στη βελτιστοποίηση των ψηφιακών ιδιοτήτων σας για μια συγκεκριμένη περιοχή, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να σας βρουν γρήγορα και εύκολα, βάζοντάς τον υποψήφιο πελάτη σας βήμα πιο κοντά σε μια συναλλαγή.

Οι τοπικές βελτιστοποιήσεις εστιάζονται σε συγκεκριμένες πόλεις, περιφέρειες, ακόμη και νομούς, για να δημιουργήσουν ένα βιώσιμο μέσο για την ανταλλαγή μηνυμάτων μιας επωνυμίας σε τοπικό επίπεδο.

Οι επαγγελματίες SEO το κάνουν αυτό βελτιστοποιώντας τον ιστότοπο της επωνυμίας και το περιεχόμενό της, καθώς και τοπικές καταχωρίσεις που σχετίζονται με την τοποθεσία και τον επιχειρηματικό τομέα στον οποίο ανήκει μια επωνυμία.

Για να προωθήσει την αφοσίωση σε τοπικό επίπεδο, οι επαγγελματίες SEO θα πρέπει να βελτιστοποιήσουν το πλαίσιο περιεχομένου μιας μάρκας, την καταχώρισή του στο Google My Business και τα προφίλ κοινωνικών μέσων.

Θα πρέπει επίσης να δοθεί μεγάλη έμφαση στις κριτικές χρηστών στο Google, καθώς και σε άλλους ιστότοπους κριτικών όπως το Yelp, το Home Advisor και το Angie's List (μεταξύ άλλων), ανάλογα με τον κλάδο.

 

Το SEO επηρεάζει τον κύκλο αγοράς

 

Οι πελάτες κάνουν την έρευνά τους. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Διαδικτύου από την πλευρά των αγοραστών.

Η χρήση τακτικών SEO για την αναμετάδοση των μηνυμάτων σας για καλές προσφορές, πρωτοποριακά προϊόντα ή / και υπηρεσίες και η σημασία και η αξιοπιστία αυτού που προσφέρετε στους πελάτες  είναι η αλλαγή παιχνιδιού.

Θα επηρεάσει αναμφίβολα τον κύκλο αγοράς με θετικό τρόπο όταν γίνει σωστά.

Τα brands πρέπει να είναι ορατά στα μέρη που τα χρειάζονται οι άνθρωποι για να γίνει μια αξιόλογη σύνδεση. Το τοπικό SEO βελτιώνει αυτήν την ορατότητα και επιτρέπει στους πιθανούς πελάτες να βρουν τις απαντήσεις και τις επιχειρήσεις που παρέχουν αυτές τις απαντήσεις.

 

 

Οι βέλτιστες πρακτικές SEO αναπροσαρμόζονται διαρκώς

 

Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται οπωσδήποτε SEOΕίναι υπέροχο να εφαρμόζουμε τακτικές SEO στον ιστότοπο μιας μάρκας και σε όλες τις ψηφιακές της ιδιότητες, αλλά αν πρόκειται για βραχυπρόθεσμη δέσμευση (περιορισμοί προϋπολογισμού κ.λπ.) και ο ιστότοπος δεν επαναξιολογείται με συνέπεια με την πάροδο του χρόνου, θα φτάσει σε ένα κατώφλι όπου δεν μπορεί πλέον να βελτιωθεί λόγω άλλων εμποδίων.

Ο τρόπος με τον οποίο εξελίσσεται ο κόσμος της αναζήτησης είναι βασικά στη διακριτική ευχέρεια της Google, απαιτεί συνεχή παρακολούθηση για αλλαγές ώστε να παραμείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό και στην πρώτη σελίδα των αναζητήσεων.

Η προληπτική παρακολούθηση και παρακολούθηση σημαντικών αλλαγών αλγορίθμων θα ωφελήσει πάντα τα brands που το κάνουν.

Γνωρίζουμε ότι η Google κάνει χιλιάδες αλλαγές αλγορίθμων ετησίως. Αν μείνετε πολύ πίσω  θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να ανακάμψετε. Οι επαγγελματίες SEO μπορούν να σας βοηθούν διασφαλίζοντας το τι είναι κάλο να αποφεύγεται.

 

 

Η κατανόηση του SEO σας βοηθά να κατανοήσετε το περιβάλλον του WEB

 

Με το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον που είναι ο Παγκόσμιος Ιστός, μπορεί να είναι μια πρόκληση να παραμείνετε ενημερωμένοι για τις αλλαγές καθώς πραγματοποιούνται.

Ωστόσο, η παραμονή στην κορυφή του SEO περιλαμβάνει την παρακολούθηση των σημαντικών αλλαγών που πραγματοποιούνται στην αναζήτηση.

Η γνώση του περιβάλλοντος του Ιστού, συμπεριλαμβανομένων τακτικών που χρησιμοποιούνται από άλλες τοπικές, συγκρίσιμες επιχειρήσεις και ανταγωνιστές, θα είναι πάντα επωφελής για αυτά τα brands.

 

 

Το SEO είναι σχετικά φθηνό

Σίγουρα, κοστίζει χρήματα. Όλα τα καλά πράγματα, σωστά;

Αλλά το SEO είναι σχετικά φθηνό και η απόδοση του πιθανότατα θα είναι σημαντική από την άποψη του οφέλους.

Αυτό δεν είναι κόστος μάρκετινγκ. αυτή είναι μια πραγματική επιχειρηματική επένδυση.

Η καλή εφαρμογή SEO φέρνει χρήματα για τα επόμενα χρόνια. Και, όπως τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, αποδίδουν τα βέλτιστα μόνο με την περισσότερη φροντίδα και προσοχή

Όσο περισσότερος χρόνος SEO, προσπάθεια και προϋπολογισμός δεσμεύεται για αυτό, τόσο καλύτερα και περισσότερο ένας ιστότοπος θεωρείται ένας άξιος ανταγωνιστής στην αγορά του..

Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται οπωσδήποτε SEO

Εάν δεν βρίσκεστε στη πρώτη σελίδα, δεν κερδίζετε κλικ

 

Δεν είναι μυστικό στον κόσμο του SEO ότι εάν δεν βρίσκεστε στη πρώτη σελίδα, πιθανότατα δεν θα κυριαρχείτε το παιχνίδι οργανικής αναζήτησης.

Μια πρόσφατη μελέτη δείχνει ότι οι πρώτες τρεις οργανικές θέσεις κατάταξης αναζήτησης έχουν ως αποτέλεσμα σχεδόν το 40%  όλων των κλικ-εμφανίσεων, ενώ έως και το 30% τοις εκατό όλων των αποτελεσμάτων στις σελίδες 1 και 2 δεν έχουν καθόλου κλικ.

 

Τι σημαίνει αυτό;

Εάν δεν βρίσκεστε στη πρώτη σελιδα, πρέπει να είστε.

Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται οπωσδήποτε SEO

 




Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ψηφιακού μάρκετινγκ και μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Μάθε περισσότερα


Η διαδικτυακή παρουσία είναι πλέον απαραίτητη για κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως του κλάδου της. Η αγορά μιας ιστοσελίδας και η χρήση υπηρεσιών SEO μπορεί να συνεισφέρει σημαντικά στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας και στην αύξηση των πωλήσεων.

Μάθε περισσότερα


Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μία ταχεία αναπτυσσόμενη τεχνολογία που χρησιμοποιεί διαδικτυακές και άλλες ψηφιακές πλατφόρμες για τη διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών. Περιλαμβάνει διάφορες παραμέτρους, όπως τη δημιουργία περιεχομένου, διαφημιστικές καμπανιές, βελτιωση ιστοτόπων για μηχανες αναζήτησης και μάρκετινγκ μέσω email και κοινωνικής δικτύωσης. Στόχος του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι να κατανεμήσει την επικοινωνία επιχειρήσεων με τους πιθανούς πελάτες, να συντηρήσει σχέσεις με αυτούς και να επιτευχθεί οικονομική αποτελεσματικότητα.

Μάθε περισσότερα


Συνολικά, το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί ουσιαστικό μέρος κάθε επιτυχημένης επιχειρηματικής στρατηγικής. Είναι οικονομικά αποδοτικό, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν ένα μεγάλο κοινό γρήγορα και αποτελεσματικά και βοηθά στη οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες. Αξιοποιώντας τη δύναμη του ψηφιακού μάρκετινγκ, οι επιχειρήσεις μπορούν να μεγιστοποιήσουν την απόδοση

Μάθε περισσότερα


Η τεχνητή νοημοσύνη έχει ήδη αλλάξει τον τρόπο που οι επωνυμίες επικοινωνούν με τους πελάτες και τον τρόπο διαχείρισης των καμπανιών μάρκετινγκ. Από την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης, το τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ έχει αναδιαμορφωθεί δραστικά.

Μάθε περισσότερα


Oι Έλληνες εκτιμούν κυρίως τις καλύτερες τιμές (56%), καθώς και την πρόσβαση σε μία πλουσιότερη γκάμα διαθέσιμων ειδών της προτίμησής τους (42%)

Μάθε περισσότερα


Το 85,5% των νοικοκυριών της χώρας έχουν φέτος πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους, καταγράφοντας αύξηση 59,5% σε σχέση με το 2012. Ενώ, 8 στους 10 (83,2%) ηλικίας 16- 74 ετών έκαναν χρήση του διαδικτύου κατά το α? τρίμηνο του 2022, σημειώνοντας αύξηση 6% σε σύγκριση με το 2021.

Μάθε περισσότερα


Όμως στις τεχνολογικές επιχειρήσεις δεν αρκεί να φτάσεις μια φορά στην κορυφή για να παραμείνεις εκεί. Χρειάζεται να καινοτομείς διαρκώς και να επανεφευρίσκεις τον εαυτό σου. Να καταφέρνεις να είσαι στην ουσία ρηξικέλευθος, ανοίγοντας διαρκώς καινούργιους δρόμους και να μην επαφίεσαι στις δάφνες σου. Αυτό, το τελευταίο, είναι κάτι που το έχουμε δει εξάλλου πολλές φορές να συμβαίνει. Θυμίζω απλώς ονόματα όπως NOKIA, BlackBerry, ΙΒΜ ή Motorola.

Μάθε περισσότερα


Πετυχημένοι webmasters απαντούν για τον τεχνολογικό ρόλο τους σε οργανισμούς που βασίζουν την ευρωστία τους στον παγκόσμιο ιστό (InterNet). Η μαρτύρια αυτή που απευθύνετε σε φοιτητές, πιστεύω πως είναι ο καλύτερος τρόπος να γνωρίσετε τις υπηρεσίες που από το 1997 προσφέρω.

Μάθε περισσότερα


Η συνολική δημιουργία αξίας έχει καταστεί μια συνεργατική διαδικασία, η οποία χαρακτηρίζεται αλληλεπιδραστική δημιουργία αξίας. Με την αυξανόμενη εξατομίκευση των απαιτήσεων και των αναγκών των πελατών, η οποία εκδηλώνεται μέσω του Διαδικτύου και η οποία οδηγεί στην επιθυμία για ιδιαίτερα προϊόντα ή αποδόσεις, μπορεί να λεχθεί ότι έχει δημιουργηθεί ένας νέος βασικός τύπος καταναλωτή, ο ψηφιακός καταναλωτής, ο οποίος διαφέρει από τον παθητικό-κλασικό καταναλωτή.

Μάθε περισσότερα


Με την αυξανόμενη χρήση αναζήτησης από κινητά, η τοπική αναζήτηση έχει καταστεί θεμελιώδες μέρος της επιτυχίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων! Οι πελάτες κάνουν την έρευνά τους. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Διαδικτύου από την πλευρά των αγοραστών. Η χρήση τακτικών SEO για την αναμετάδοση των μηνυμάτων σας για καλές προσφορές, πρωτοποριακά προϊόντα ή / και υπηρεσίες και η σημασία και η αξιοπιστία αυτού που προσφέρετε στους πελάτες είναι η αλλαγή παιχνιδιού.

Μάθε περισσότερα


Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την προβολή του ιστότοπού σου στο διαδίκτυο. Συχνά μιλάμε για περιεχόμενο, συνδέσμους και άλλα βελτιωτικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να έχουμε αποτελέσματα. Ένας τομέας που συχνά παραβλέπουμε είναι η δομή του ιστότοπου. Το χτίσιμο ενός καλά οργανωμένου ιστότοπου δεν θα βοηθήσει μόνο τους χρήστες σας να βρουν αυτό που ψάχνουν πιο γρήγορα, αλλά θα βοηθήσει επίσης τους ανιχνευτές να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο και τον σκοπό του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Αξιοπιστία: Δείξτε την αξιοπιστία του ιστότοπού σου χρησιμοποιώντας πρωτότυπες έρευνες, αναφορές, συνδέσμους, κριτικές και μαρτυρίες. Μια βιογραφία συγγραφέων ή μαρτυρίες από πραγματικούς πελάτες μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και της φήμης του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Η διαδικασία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σου αποκτά μια εκστρατεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ειδικά προσαρμοσμένη στους στόχους της επιχείρησής σου

Μάθε περισσότερα


Σταμάτα να σπαταλάς χρήματα στο Google Adds, ξεκίνα να αποκτάς περισσότερους πελάτες. Υπάρχουν πολλά περισσότερα σε μια σελίδα προορισμού από ένα όμορφο σχέδιο με έναν αριθμό τηλεφώνου.

Μάθε περισσότερα


Το Google Ads είναι ένα πολύπλοκο διαφημιστικό σύστημα βασισμένο στην απόδοση και η οργάνωση και σωστή διαχείρισή του είναι πολύ ανταποδοτικές . Μπορεί επίσης να κοστίσει στην επιχείρησή σου πολλά χρήματα εάν δεν το διαχειρίζεσαι σωστά. Γιατί λοιπόν να μην βασιστείς σε έναν πραγματικό γνώστη ;

Μάθε περισσότερα


Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις που βασίζονται σε κείμενο, η διαφήμιση προβολής στηρίζεται σε στοιχεία όπως εικόνες, ήχο και βίντεο για την επικοινωνία ενός διαφημιστικού μηνύματος.

Μάθε περισσότερα


Θέλεις να ακολουθεί τις οδηγίες της Google (ή ίσως να μην ενδιαφέρεται) και να δημιουργήσετε τέλειους συνδέσμους. Θέλεις το έργο της να σας δώσει περισσότερη επισκεψιμότητα και καλύτερη κατάταξη. Μπορεί να είσαι εντάξει με ορισμένες επικίνδυνες τακτικές, ή μπορεί να οικοδομήσετε συνδέσεις μόνο επειδή οι ανταγωνιστές σας είναι το κάνουν. Μπορεί να νομίζεις ότι Θέλεις πολλά πράγματα, αλλά αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι είναι η διαφάνεια.

Μάθε περισσότερα


Η ανάρτηση της Google υπενθυμίζει σε εκείνους που παράγουν περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε πολλά μέρη και που, χωρίς προσοχή, ενδέχεται να παραβιάζουν τους κανόνες της Google κατά τα συστήματα σύνδεσης.

Μάθε περισσότερα


Το Domain Authority (DA) είναι ένα σκορ που αναπτύχθηκε από το Moz που προβλέπει πόσο καλά θα τοποθετηθεί ένας ιστότοπος στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Οι βαθμολογίες της Αρχής Τομέα κυμαίνονται από 1 έως 100, με υψηλότερες βαθμολογίες που αντιστοιχούν σε μεγαλύτερη ικανότητα κατάταξης.

Μάθε περισσότερα


Η Google εγκαινίασε την Ενημέρωση Penguin τον Απρίλιο του 2012 για να εντοπίσει καλύτερα ιστότοπους που θεωρούνται ανεπιθύμει για τα αποτελέσματα αναζήτησης, ιδίως όσοι το κάνουν με την αγορά συνδέσμων ή την απόκτηση συνδέσμων μέσω δικτύων συνδέσμων που αποσκοπούν κυρίως στην ενίσχυση της κατάταξης της Google.

Μάθε περισσότερα


Οι αλγόριθμοι της Google βασίζονται σε περισσότερα από 200 μοναδικά σήματα ή "ενδείξεις" που καθιστούν δυνατή την εμφάνιση όσων αναζητάτε. Αυτά τα σήματα περιλαμβάνουν πράγματα όπως τις συγκεκριμένες λέξεις που εμφανίζονται σε ιστότοπους, τη φρεσκάδα του περιεχομένου, την περιοχή σας και το PageRank. Ένα συγκεκριμένο σήμα των αλγορίθμων ονομάζεται Penguin, το οποίο ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2012 και σήμερα έχει ενημερωθεί.

Μάθε περισσότερα


Η ανάπτυξη συνδέσεων (εναλλακτικά linkbuilding ή link-building) αναφέρεται στη διαδικασία λήψης εξωτερικών σελίδων για σύνδεση σε μια σελίδα στον ιστότοπό σας. Είναι μια από τις πολλές τακτικές που χρησιμοποιούνται στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

Μάθε περισσότερα


Οι αναρτήσεις ιστολογίου που προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες συνδέουν τους πελάτες με την επιχείρησή σου μακροπρόθεσμα. Με συχνή και συνεπή προσφορά πολύτιμου περιεχομένου, το ιστολόγιό σου θα δημιουργήσει ενδιαφέρον και θα προσελκύσει τους χρήστες να επιστρέψουν.

Μάθε περισσότερα

_
-