Τι είναι το Google Penguin;

Cybert Advertisemet Team

Cybert Advertisemet Team

ΑΠΑΚΗΣ Ξενοφών

Αναλυτής Προγραμματιστής



Scroll Down




Τι είναι το Google Penguin;


Τι είναι το Google Penguin;

Η Google εγκαινίασε την Ενημέρωση Penguin τον Απρίλιο του 2012 για να εντοπίσει καλύτερα ιστότοπους που θεωρούνται ανεπιθύμει για τα αποτελέσματα αναζήτησης, ιδίως όσοι το κάνουν με την αγορά συνδέσμων ή την απόκτηση συνδέσμων μέσω δικτύων συνδέσμων που αποσκοπούν κυρίως στην ενίσχυση της κατάταξης της Google. 

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Google, ο Penguin επηρεάζει περίπου το 3,1% των ερωτημάτων αναζήτησης στα αγγλικά, περίπου το 3% των ερωτημάτων σε γλώσσες όπως η γερμανική, η κινεζική και η αραβική, και ένα ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό σε γλώσσες με υψηλό επίπεδο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Στις 25 Μαΐου 2012, η ??Google παρουσίασε μια νέα ενημέρωση Penguin, που ονομάζεται Penguin 1.1. Αυτή η ενημέρωση, σύμφωνα με τον Matt Cutts, επικεφαλής του ιστότοπου του Google, υποτίθεται ότι επηρεάζει λιγότερο από το ένα δέκατο του ποσοστού των αγγλικών αναζητήσεων.

Η κατευθυντήρια αρχή για την ενημέρωση ήταν να τιμωρούνται οι ιστότοποι με τεχνικές χειραγώγησης για την επίτευξη υψηλών βαθμολογιών. Οι περιοχές Pre-Penguin χρησιμοποιούσαν συνήθως αρνητικές τεχνικές δημιουργίας συνδέσμων για να ταξινομηθούν σε υψηλά επίπεδα και να πάρουν κυκλοφορία, μόλις κυκλοφόρησε η Penguin, αυτό σήμαινε ότι το περιεχόμενο ήταν το κλειδί.

Ο σκοπός της Google ήταν να πιάσει τους spammers. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς, λίγες ιστοσελίδες έχασαν τις ταξινομήσεις αναζήτησης στο Google για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Panda και του Penguin. Η Google αναφέρει ρητά ότι οι σελίδες εισόδου, οι οποίες είναι κατασκευασμένες μόνο για να προσελκύσουν κίνηση μηχανών αναζήτησης, είναι ενάντια στις οδηγίες τους ....

Τον Ιανουάριο του 2012 κυκλοφόρησε η αποκαλούμενη Ενημέρωση Αλγορίθμου διάταξης σελίδας (επίσης γνωστή ως Top Heavy Update), η οποία στοχεύει ιστότοπους με υπερβολικά πολλές διαφημίσεις ή πολύ λίγο περιεχόμενο.

Το Penguin 3 κυκλοφόρησε στις 5 Οκτωβρίου 2012 και επηρέασε το 0,3% των ερωτημάτων.

Το Penguin 4 (επίσης γνωστό ως Penguin 2.0) κυκλοφόρησε στις 22 Μαΐου 2013 και επηρέασε το 2,3% των ερωτημάτων.

 

 

 

Το Penguin 5 (επίσης γνωστό ως Penguin 2.1) κυκλοφόρησε στις 4 Οκτωβρίου 2013, επηρέασε περίπου το 1% των ερωτημάτων και ήταν το πιο πρόσφατο από τις ενημερώσεις του αλγόριθμου Google Penguin.Η Google  έχει κυκλοφορήσει το Penguin 3.0 στις 18 Οκτωβρίου 2014.

Στις 21 Οκτωβρίου 2014, ο Pierre Farr της Google επιβεβαίωσε ότι το Penguin 3.0 ήταν ένας αλγόριθμος "refresh", χωρίς να προστεθούν νέα σήματα. 
Στις 7 Απριλίου 2015, ο John Mueller της Google είπε σε ένα hangout στο Google+  δήλωσε ότι τόσο το Penguin όσο και το Panda "δεν ενημερώνουν τακτικά τα δεδομένα" και ότι οι ενημερώσεις πρέπει να ωθηθούν χειροκίνητα. Αυτό επιβεβαιώνει ότι ο αλγόριθμος δεν ενημερώνεται συνεχώς, γεγονός που θεωρήθηκε ότι συνέβη νωρίτερα κατά το έτος.
Ο στρατηγικός στόχος του Panda, Penguin και της ανανέωσης της διάταξης ανανέωσης της σελίδας είναι να εμφανίζονται ιστότοποι υψηλότερης ποιότητας στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google. 

 



Πετυχημένοι webmasters απαντούν για τον τεχνολογικό ρόλο τους σε οργανισμούς που βασίζουν την ευρωστία τους στον παγκόσμιο ιστό (InterNet). Η μαρτύρια αυτή που απευθύνετε σε φοιτητές, πιστεύω πως είναι ο καλύτερος τρόπος να γνωρίσετε τις υπηρεσίες που από το 1997 προσφέρω.

Μάθε περισσότερα


Η συνολική δημιουργία αξίας έχει καταστεί μια συνεργατική διαδικασία, η οποία χαρακτηρίζεται αλληλεπιδραστική δημιουργία αξίας. Με την αυξανόμενη εξατομίκευση των απαιτήσεων και των αναγκών των πελατών, η οποία εκδηλώνεται μέσω του Διαδικτύου και η οποία οδηγεί στην επιθυμία για ιδιαίτερα προϊόντα ή αποδόσεις, μπορεί να λεχθεί ότι έχει δημιουργηθεί ένας νέος βασικός τύπος καταναλωτή, ο ψηφιακός καταναλωτής, ο οποίος διαφέρει από τον παθητικό-κλασικό καταναλωτή.

Μάθε περισσότερα


Με την αυξανόμενη χρήση αναζήτησης από κινητά, η τοπική αναζήτηση έχει καταστεί θεμελιώδες μέρος της επιτυχίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων! Οι πελάτες κάνουν την έρευνά τους. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Διαδικτύου από την πλευρά των αγοραστών. Η χρήση τακτικών SEO για την αναμετάδοση των μηνυμάτων σας για καλές προσφορές, πρωτοποριακά προϊόντα ή / και υπηρεσίες και η σημασία και η αξιοπιστία αυτού που προσφέρετε στους πελάτες είναι η αλλαγή παιχνιδιού.

Μάθε περισσότερα


Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την προβολή του ιστότοπού σου στο διαδίκτυο. Συχνά μιλάμε για περιεχόμενο, συνδέσμους και άλλα βελτιωτικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να έχουμε αποτελέσματα. Ένας τομέας που συχνά παραβλέπουμε είναι η δομή του ιστότοπου. Το χτίσιμο ενός καλά οργανωμένου ιστότοπου δεν θα βοηθήσει μόνο τους χρήστες σας να βρουν αυτό που ψάχνουν πιο γρήγορα, αλλά θα βοηθήσει επίσης τους ανιχνευτές να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο και τον σκοπό του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Αξιοπιστία: Δείξτε την αξιοπιστία του ιστότοπού σου χρησιμοποιώντας πρωτότυπες έρευνες, αναφορές, συνδέσμους, κριτικές και μαρτυρίες. Μια βιογραφία συγγραφέων ή μαρτυρίες από πραγματικούς πελάτες μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και της φήμης του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Η διαδικασία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σου αποκτά μια εκστρατεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ειδικά προσαρμοσμένη στους στόχους της επιχείρησής σου

Μάθε περισσότερα


Σταμάτα να σπαταλάς χρήματα στο Google Adds, ξεκίνα να αποκτάς περισσότερους πελάτες. Υπάρχουν πολλά περισσότερα σε μια σελίδα προορισμού από ένα όμορφο σχέδιο με έναν αριθμό τηλεφώνου.

Μάθε περισσότερα


Το Google Ads είναι ένα πολύπλοκο διαφημιστικό σύστημα βασισμένο στην απόδοση και η οργάνωση και σωστή διαχείρισή του είναι πολύ ανταποδοτικές . Μπορεί επίσης να κοστίσει στην επιχείρησή σου πολλά χρήματα εάν δεν το διαχειρίζεσαι σωστά. Γιατί λοιπόν να μην βασιστείς σε έναν πραγματικό γνώστη ;

Μάθε περισσότερα


Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις που βασίζονται σε κείμενο, η διαφήμιση προβολής στηρίζεται σε στοιχεία όπως εικόνες, ήχο και βίντεο για την επικοινωνία ενός διαφημιστικού μηνύματος.

Μάθε περισσότερα


Θέλεις να ακολουθεί τις οδηγίες της Google (ή ίσως να μην ενδιαφέρεται) και να δημιουργήσετε τέλειους συνδέσμους. Θέλεις το έργο της να σας δώσει περισσότερη επισκεψιμότητα και καλύτερη κατάταξη. Μπορεί να είσαι εντάξει με ορισμένες επικίνδυνες τακτικές, ή μπορεί να οικοδομήσετε συνδέσεις μόνο επειδή οι ανταγωνιστές σας είναι το κάνουν. Μπορεί να νομίζεις ότι Θέλεις πολλά πράγματα, αλλά αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι είναι η διαφάνεια.

Μάθε περισσότερα


Η ανάρτηση της Google υπενθυμίζει σε εκείνους που παράγουν περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε πολλά μέρη και που, χωρίς προσοχή, ενδέχεται να παραβιάζουν τους κανόνες της Google κατά τα συστήματα σύνδεσης.

Μάθε περισσότερα


Το Domain Authority (DA) είναι ένα σκορ που αναπτύχθηκε από το Moz που προβλέπει πόσο καλά θα τοποθετηθεί ένας ιστότοπος στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Οι βαθμολογίες της Αρχής Τομέα κυμαίνονται από 1 έως 100, με υψηλότερες βαθμολογίες που αντιστοιχούν σε μεγαλύτερη ικανότητα κατάταξης.

Μάθε περισσότερα


Η Google εγκαινίασε την Ενημέρωση Penguin τον Απρίλιο του 2012 για να εντοπίσει καλύτερα ιστότοπους που θεωρούνται ανεπιθύμει για τα αποτελέσματα αναζήτησης, ιδίως όσοι το κάνουν με την αγορά συνδέσμων ή την απόκτηση συνδέσμων μέσω δικτύων συνδέσμων που αποσκοπούν κυρίως στην ενίσχυση της κατάταξης της Google.

Μάθε περισσότερα


Οι αλγόριθμοι της Google βασίζονται σε περισσότερα από 200 μοναδικά σήματα ή "ενδείξεις" που καθιστούν δυνατή την εμφάνιση όσων αναζητάτε. Αυτά τα σήματα περιλαμβάνουν πράγματα όπως τις συγκεκριμένες λέξεις που εμφανίζονται σε ιστότοπους, τη φρεσκάδα του περιεχομένου, την περιοχή σας και το PageRank. Ένα συγκεκριμένο σήμα των αλγορίθμων ονομάζεται Penguin, το οποίο ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2012 και σήμερα έχει ενημερωθεί.

Μάθε περισσότερα


Η ανάπτυξη συνδέσεων (εναλλακτικά linkbuilding ή link-building) αναφέρεται στη διαδικασία λήψης εξωτερικών σελίδων για σύνδεση σε μια σελίδα στον ιστότοπό σας. Είναι μια από τις πολλές τακτικές που χρησιμοποιούνται στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

Μάθε περισσότερα


Οι αναρτήσεις ιστολογίου που προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες συνδέουν τους πελάτες με την επιχείρησή σου μακροπρόθεσμα. Με συχνή και συνεπή προσφορά πολύτιμου περιεχομένου, το ιστολόγιό σου θα δημιουργήσει ενδιαφέρον και θα προσελκύσει τους χρήστες να επιστρέψουν.

Μάθε περισσότερα

_
-