Ψάχνεις να προσλάβεις μια εταιρία link-building;


Ψάχνεις να προσλάβεις μια εταιρία link-building;

Το σημαντικότερο μέρος της σχέσης μεταξύ σας μπορεί να μην είναι αυτό που νομίζετε.

Θέλεις να ακολουθεί τις οδηγίες της Google (ή ίσως να μην ενδιαφέρεται) και να δημιουργήσετε τέλειους συνδέσμους. Θέλεις το έργο της να σας δώσει περισσότερη επισκεψιμότητα και καλύτερη κατάταξη. Μπορεί να είσαι εντάξει με ορισμένες επικίνδυνες τακτικές, ή μπορεί να οικοδομήσετε συνδέσεις μόνο επειδή οι ανταγωνιστές σας είναι το κάνουν. Μπορεί να νομίζεις ότι Θέλεις πολλά πράγματα, αλλά αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι είναι η διαφάνεια.

 

Διαφάνεια

Έχω μιλήσει με ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και webmasters που χρησιμοποίησαν μια ομάδα συνδέσεων στο παρελθόν και δεν είδαν ποτέ τους συνδέσμους που χτίστηκαν.

Κατά τη γνώμη μου, αυτό δεν είναι σωστό. Να  Γνωρίζεις ακριβώς πού είναι οι σύνδεσμοι, ακόμη και αν δημιουργήσατε περιεχόμενο με την ελπίδα ότι θα δημιουργούσε συνδέσμους, έτσι ώστε να μπορείτε εύκολα να σκάψετε και να μάθετε πού βρίσκονται οι σύνδεσμοι και να τις αναφέρεις.

Έχω ασχοληθεί επίσης με πολλούς ανθρώπους που γνωρίζουν ποιοι σύνδεσμοι χτίστηκαν και δεν είχαν ιδέα πώς κατασκευάστηκαν.

Είναι σε ιδιωτικό δίκτυο blog (PBN);

Αγοράστηκαν;

Εντάσσονται στις οδηγίες της Google;

Χτίστηκαν από το άτομο που προσλήφθηκε για να κάνουν τη δουλειά ή είχαν παραδοθεί σε άλλη εταιρεία;

Έχουμε ένα σοβαρό πρόβλημα στη βιομηχανία οικοδόμησης συνδέσμων και δεν είναι απλώς το χάσμα ανάμεσα στο να κάνουμε πράγματα το "σωστό" τρόπο και να αναλαμβάνουμε περισσότερους κινδύνους. Είναι περισσότερο για να είμαστε ειλικρινείς και εκ των προτέρων για το ίδιο το έργο.

 

Τιμιότητα

Έχω ακούσει τόσες πολλές ιστορίες τρόμου σχετικά με μια εταιρεία που συνάπτει σύμβαση με μια υπηρεσία link-building, η οποία με τη σειρά της έχει αναθέσει υπεργολαβία σε κάποιον άλλο. Φυσικά, ο υπεργολάβος θα μπορούσε να παραδώσει την εργασία σε έναν υπεργολάβο! Τότε είσαι πολλαπλάσια βήματα μακριά από τον οικοδόμο συνδέσεων σου, κάτι που δεν είναι καλό σενάριο.

 

Όταν μιλάω σε πιθανούς πελάτες που ρωτούν για τη χρήση πληρωμένων συνδέσεων, ρωτώ αν καταλαβαίνουν τον κίνδυνο να το κάνουν. Όταν ρωτώ για το εφεδρικό σχέδιό τους για πιθανά προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουν το δρόμο ως αποτέλεσμα της χρήσης πληρωμένων συνδέσεων, ρωτούν γιατί χρειάζονται ένα. Δεν καταλαβαίνουν ότι κάνουν κάτι λανθασμένο.

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν τι γνωρίζουμε σχετικά με τις οδηγίες της Google. Απλά ξέρουν ότι θέλουν να κατατάξουν καλά. Λόγω της έλλειψης γνώσεων, δεν αρκεί να πούμε "ΟΚ" σε κάθε αίτημά τους.

Εκπαίδευση για την οικοδόμηση συνδέσμων

Οι άνθρωποι εκτός της βιομηχανίας αναζήτησης δεν ξοδεύουν τις μέρες τους για την ενημέρωση σχετικά με τις ενημερώσεις αλγορίθμου, τις χειροκίνητες κυρώσεις, την αποθάρρυνση συνδέσμων, τις μεθόδους που μπορεί να χτυπήσουν την επόμενη και ούτω καθεξής. Το να ρίχνεις μερικά λόγια γύρω σου για να πεις ότι έχεις αναδείξει ορισμένα θέματα δεν είναι αρκετό, πραγματικά πρέπει να είσαι εκπαιδευτικός καθώς και πάροχος υπηρεσιών.

 

Οι περισσότεροι άνθρωποι στη βιομηχανία αναζήτησης γνωρίζουν ότι δεν έχω προβλήματα με πληρωμένες συνδέσεις και ποτέ δεν έχω υποστηρίξει τη χρήση πληρωμένων συνδέσεων αποκλειστικά, αλλά ξέρετε τι; Δεν μπορώ να αναφέρω πολλές μεθόδους οικοδόμησης συνδέσμων που δεν είναι επικίνδυνες με κάποιο τρόπο.

Ερωτήσεις για να ρωτήσετε

Αν σχεδιάζεις να προσλάβεις μια εταιρία οικοδόμησης συνδέσμων, εδώ θα βρεις μερικές βασικές ερωτήσεις.

 

Πώς θα οικοδομήσετε δεσμούς;

Θα είστε επισκέπτης;

Θα υποβάλλετε τον ιστότοπο σε τόνο καταλόγων;

Θα χρησιμοποιήσετε τεχνικές κατασκευής σπασμένων συνδέσεων;

Θα δημιουργήσετε και δημοσιεύσετε περιεχόμενο με χορηγία;

Πώς βρίσκετε καλές τοποθεσίες για επικοινωνία;

Ρίχνετε ένα ευρύ δίχτυ και στέλνετε email σε 1.000 ιστότοπους και, στη συνέχεια, βλέπετε ποιες είναι βιώσιμες ή περνάτε περισσότερο χρόνο εκ των προτέρων να τις ελέγχετε;

Οι ακόλουθες ερωτήσεις απαιτούν περισσότερες σε βάθος απαντήσεις:

 

Αυτές οι συνδέσεις παραβιάζουν τις οδηγίες της Google;

Όσον αφορά τους συνδέσμους, πρέπει να διαβάσεις τις οδηγίες των webmaster της Google και να τις διαβάζεις συχνά για να δείε αν έχει προστεθεί κάτι νέο.

 

Ποιοι είναι οι κίνδυνοι μου;

Όπως συμβαίνει και με πολλές άλλες πτυχές του διαδικτυακού μάρκετινγκ, μπορεί να το κάνετε πραγματικά καλά και στη συνέχεια να βγεις απο τον κατάλογο ταξινομήσεων για διάφορους λόγους.

Ο τελικός κίνδυνος είναι να υποχωρήσεις στις κατατάξεις, κάτι που δεν συμβαίνει συχνά. Αυτό που βλέπω είναι ότι οι ισότοποι πέφτουν στην κατάταξη μετά την αλίευσή τους αλγοριθμικά ή από μια χειρωνακτική ενέργεια, οπότε όλοι πρέπει να καταλάβουν πόσο πιθανή είναι μια τέτοια περίπτωση,

 

Έχω δει πολλούς ιστότοπους να παραβιάζουν τις οδηγίες της Google και να συνεχίζουν να απολαμβάνουν εξαιρετικές βαθμολογίες και κυκλοφορία, όπως έχω δει σε ιστότοπους που πραγματικά δεν έκαναν τίποτα σκόπιμα λάθος να χτυπήσουν και να πάρουν αιώνες για την κατάταξή τους για να αναπηδήσουν πίσω. Κατά τη γνώμη μου, πολλά πράγματα είναι επικίνδυνα, οπότε πρέπει να έχεις μια ειλικρινή συζήτηση, όχι μόνο με τον οικοδόμο του συνδέσμου σας, αλλά και με την ομάδα σας και τους συνεργάτες σας




Η ανάρτηση της Google υπενθυμίζει σε εκείνους που παράγουν περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε πολλά μέρη και που, χωρίς προσοχή, ενδέχεται να παραβιάζουν τους κανόνες της Google κατά τα συστήματα σύνδεσης.

Μάθε περισσότερα


Το Domain Authority (DA) είναι ένα σκορ που αναπτύχθηκε από το Moz που προβλέπει πόσο καλά θα τοποθετηθεί ένας ιστότοπος στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Οι βαθμολογίες της Αρχής Τομέα κυμαίνονται από 1 έως 100, με υψηλότερες βαθμολογίες που αντιστοιχούν σε μεγαλύτερη ικανότητα κατάταξης.

Μάθε περισσότερα


Η Google εγκαινίασε την Ενημέρωση Penguin τον Απρίλιο του 2012 για να εντοπίσει καλύτερα ιστότοπους που θεωρούνται ανεπιθύμει για τα αποτελέσματα αναζήτησης, ιδίως όσοι το κάνουν με την αγορά συνδέσμων ή την απόκτηση συνδέσμων μέσω δικτύων συνδέσμων που αποσκοπούν κυρίως στην ενίσχυση της κατάταξης της Google.

Μάθε περισσότερα

_
-