Τι είναι ένας Webmaster και εξακολουθούν ακόμα να υπάρχουν;

Cybert Advertisemet Team

Cybert Advertisemet Team

ΑΠΑΚΗΣ Ξενοφών

Αναλυτής Προγραμματιστής



Scroll Down




Τι είναι ένας Webmaster και εξακολουθούν ακόμα να υπάρχουν;


Τι είναι ένας Webmaster και εξακολουθούν ακόμα  να υπάρχουν;

Πετυχημένοι webmasters απαντούν για τον τεχνολογικό ρόλο τους σε οργανισμούς που βασίζουν την ευρωστία τους στον παγκόσμιο ιστό (InterNet). Η μαρτύρια αυτή που απευθύνετε σε φοιτητές, πιστεύω πως είναι ο καλύτερος τρόπος να γνωρίσετε τις υπηρεσίες που από το 1997 προσφέρω.

 

Τι είναι webmaster

 

Ο τίτλος "webmaster" ακούγεται περισσότερο σαν ένα όνομα που ίσως θα βλέπατε σε ένα μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας παρά σε πίνακα εργασίας.  Όσο παράξενο κι αν ακούγεται, αυτός ο αντιπροσωπεύει ένα ευρύ πεδίο της σημερινής τεχνολογικής απασχόλησης.

Οι webmasters ξεκίνησαν αρχικά να διαχειρίζονται πολλές διαφορετικές πτυχές ενός ιστότοπου ταυτόχρονα.  Αν και μερικοί εργοδότες σήμερα εξακολουθούν να αναζητούν «webmasters», η δουλειά έχει μετατραπεί σε πολλούς διαφορετικούς τίτλους που περιλαμβάνουν τον ίδιο βασικό ρόλο: ένας επαγγελματίας που κάνει πολλές διαφορετικές εργασίες για τη συντήρηση και τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.

Έχουμε συνηθίσει σε εξελιγμένους ιστότοπους που βρίσκονται στο Διαδίκτυο σήμερα, αλλά δεν ήταν έτσι πολύ καιρό πριν, οι ιστότοποι απλώς μεταβαίνουν από καινοτομίες σε σοβαρούς κινητήρες για επιχειρήσεις και οργανισμούς. Η περιγραφή των καθηκόντων του webmaster περιελάμβανε συχνά όλες τις πτυχές της ανάπτυξης, του σχεδιασμού και της συντήρησης ενός ιστότοπου.

Στις μέρες μας, οι εταιρείες θέλουν η διαδικτυακή παρουσία τους να είναι λειτουργική, ελκυστική και να εντοπίζεται εύκολα από τους πελατες στο διαδίκτυο. Τα sites πρέπει να φορτώνουν γρήγορα και να είναι συμβατά σε φορητές συσκευές. Οι ιστότοποι είναι επίσης μια γιγαντιαία πλατφόρμα για μάρκετινγκ, πράγμα που σημαίνει ότι οι σοβαρές εταιρείες και επαγγελματίες πρέπει να διατηρούν, να ενημερώνουν και να βελτιώνουν συνεχώς τους ιστότοπούς τους. Δεδομένης της αυξημένης πολυπλοκότητας των σύγχρονων ιστοσελίδων, αυτή η προσέγγιση και ο τίτλος της θέσης εργασίας έχουν γίνει λιγότερο συνηθισμένοι καθώς τα καθήκοντα αυτά κατανέμονται σε καθορισμένους ρόλους. Τούτου λεχθέντος, οι ευέλικτοι webmasters εξακολουθούν να υπάρχουν ως επιλογή για οργανισμούς που θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο την διαδικτυακή τους παρουσία.

 

 

 Ovi Demetrian, ιδρυτής του Blocks Edit«Οι εταιρείες θα θέλουν να προσλάβουν έναν webmaster είτε για να βελτιώσουν τον τρέχοντα ιστότοπό τους είτε να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν έναν νέο», λέει ο Ovi Demetrian, ιδρυτής του Blocks Edit.
"Εάν και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τη δημιουργία και τη φροντίδα του ιστότοπου, μπορείτε επίσης να αναλάβετε άλλους ρόλους που σχετίζονται με το ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως η δημιουργία ενημερωτικών δελτίων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή σελίδων προορισμού."

Ένας webmaster μπορεί να παρακολουθεί όλα όσα σχετίζονται με έναν ιστότοπο. Παρακολουθούν την απόδοσή του με μηχανές αναζήτησης, λειτουργικότητα, ταχύτητα και σχεδιασμό. Οι webmasters παρακολουθούν ακόμη και περιεχόμενο, καμπάνιες και προσπάθειες μάρκετινγκ. Επιπλέον, οι webmasters ενδέχεται να ασχοληθούν με τις εργασίες τεχνολογίας πληροφοριών, όπως η εγκατάσταση και η διαχείριση διακομιστή.

 

 

Ο Simon Ponder, διευθυντής επικοινωνίας SEO στην Image FreedomΟ Simon Ponder, διευθυντής επικοινωνίας SEO στην Image Freedom, λέει ότι έχει αρκετούς ρόλους που θα μπορούσαν όλοι να εμπίπτουν στην ομπρέλα του webmaster. «Νομίζω ότι με έχουν αποκαλέσει όλα, από διαδικτυακό παραγωγό έως ειδικό SEO - από ψηφιακό επεξεργαστή έως διαδραστικό σχεδιαστή διαφημίσεων ως τίτλους θέσεων εργασίας. Όλοι έμοιαζαν να έχουν τα ίδια καθήκοντα ».

Οι πρόσθετοι τίτλοι θέσεων εργασίας που ενδέχεται να επικαλύπτονται με έναν webmaster περιλαμβάνουν προγραμματιστές front-end, προγραμματιστές back-end, ειδικούς SEO, σχεδιαστές ιστοσελίδων και διαχειριστές διακομιστών, για να αναφέρουμε μερικούς.

 

Τι κάνει ένας webmaster;

 

Ποια είναι λοιπόν αυτά τα καθήκοντα συγκεκριμένα; «Ξοδεύω ένα μεγάλο μέρος του χρόνου μου σε ικανότητα διαχειριστή έργου συνεργαζόμενος με ομάδες ανάπτυξης και σχεδιαστές για να ολοκληρώσω έργα», λέει ο Πόντερ. «Αντιμετωπίζω επίσης προβλήματα, ερευνώ λύσεις και δημιουργώ περιεχόμενο ανάλογα με τις ανάγκες». Οι καθημερινές εργασίες ενός webmaster μπορεί να είναι αρκετά ευέλικτες, λέει ο Ponder.

" Stephanie Rosenfield, ιδιοκτήτρια του Cleveland Marketing KingΓια παράδειγμα, σήμερα, έχω γράψει αναφορές που βασίζονται σε αναλυτικά στοιχεία, έχω λύσει προβλήματα για πελάτες, έστειλε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μια ομάδα προγραμματισμού για ενημέρωση κατάστασης και σχεδίασα έναν ιστότοπο. "Οι αλλαγές ιστοσελίδων και οι στρατηγικές μάρκετινγκ τείνουν να είναι αυτές για τις οποίες ξοδεύει τον περισσότερο χρόνο η Stephanie Rosenfield, ιδιοκτήτρια του Cleveland Marketing King.

 

Rosenfield"Εάν υπάρχει αλλαγή σε έναν ιστότοπο, πολλές φορές έχει να κάνει με μια πρωτοβουλία μάρκετινγκ", λέει ο Rosenfield. "Η επικοινωνία με τον πελάτη - τηλεφωνήματα, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συναντήσεις - απαιτούν επίσης αρκετό χρόνο."

 

 

"Τα καθήκοντά μου ποικίλλουν από μέρα σε μέρα, αλλά συνήθως ενημερώνω όλα τα plugins μου και διασφαλίζω ότι η ασφάλειά μου είναι ενημερωμένη, καθώς και ελέγχω το SEO μου για να διασφαλίσω ότι όλα όσα κάνω λειτουργούν", λέει ο Moises Cardenas, webmaster στο Mountaineer Technology Consultants. "Ελέγχω επίσης την κονσόλα Google Analytics και τους χάρτες ιστότοπου για να διασφαλίσω ότι δεν υπάρχουν κατεστραμμένοι σύνδεσμοι." Ο Cardenas εκτελεί επίσης τακτικούς ελέγχους ιστότοπων χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το SEMrush και δημιουργεί νέες σελίδες προορισμού για καμπάνιες που χρειάζονται οι ιστότοποι.

 

Ποιες δεξιότητες χρειάζονται οι webmasters;

 

Δεδομένου ότι οι webmasters χειρίζονται τόσα πολλά διαφορετικά είδη συντήρησης και βελτιστοποίησης ιστού, υπάρχουν αρκετές δεξιότητες που είναι χρήσιμες στη δουλειά. Ζητήσαμε από τους ειδικούς μας να εξετάσουν ποιο από αυτά είναι τα πιο απαραίτητα.

 

Κώδικας

 

Οι webmasters έχουν  το μερίδιό τους στην ανάπτυξη ιστοσελίδων. "Θα έλεγα ότι μάθετε βασικό κώδικα ", λέει ο Cardenas. Ο Cardenas προσθέτει επίσης ότι η εύρεση άλλων εργαλείων, πλατφορμών ή συντομεύσεων που μπορούν να κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη θα σας βοηθήσει να περάσετε το χρόνο σας σε πιο βαθιές, πιο ενδιαφέρουσες εργασίες αντί για επαναλαμβανόμενες, αδιάφορες εργασίες.

 

Graphic design

 

Οι webmasters κάνουν επίσης αρκετό σχεδιασμό ιστοσελίδων. Ενώ μπορεί να είστε σε θέση να μάθετε τα βασικά μόνο κάνοντας βουτιές, η εκμάθηση γραφιστικής θα αυξήσει την ποιότητα και την ταχύτητα της εργασίας σας, σύμφωνα με τον Cardenas.

 

Βελτιστοποίηση τεχνικών μηχανών αναζήτησης (SEO)

 

"Το τεχνικό SEO είναι επίσης σημαντικό  για τους webmasters και η κατανόηση του πώς η Google κατατάσσει τον ιστότοπό σας και ποιο περιεχόμενο θα τιμωρηθεί είναι σημαντική", λέει ο Cardenas.

 

Αυτό το μέρος της εργασίας είναι συνήθως μια μεγάλη προσδοκία και από τους πελάτες. «Θα έλεγα 100 τοις εκατό ότι το πιο απογοητευτικό πράγμα στη δουλειά μου είναι να αντιμετωπίζω πελάτες που έχουν εξωπραγματικές προσδοκίες, όπως το να θέλουν να καταταχθούν αμέσως στην πρώτη σελίδα του Google για τις λέξεις -κλειδιά στον ιστότοπό τους», λέει ο Cardenas.

 

Εάν καταλαβαίνετε την τεχνική πλευρά του SEO, τότε θα μπορείτε να εξηγήσετε ορισμένες πτυχές στους πελάτες σας - καθώς και να παράγετε ουσιαστικά αποτελέσματα με τον ιστότοπό τους.

 

Γραφή

 

Δεδομένου ότι πολλοί webmasters εργάζονται για οργανισμούς που μπορεί να μην έχουν προσωπικό ή πόρους για να προσλάβουν εξειδικευμένους ειδικούς, οι δεξιότητες γραφής μπορούν επίσης να είναι μεγάλη βοήθεια. Ο Demetrian λέει ότι είναι αρκετά συνηθισμένο να συμμετέχεις σε μια ελαφριά υποστήριξη δημιουργίας κειμένου για καμπάνιες, συμπεριλαμβανομένων των εκστρατειών αντιγραφής ιστότοπου και κοινωνικών μέσων.

 

Στρατηγική περιεχομένου

 

Η κατοχή μιας βασικής ιδέας για τη στρατηγική περιεχομένου είναι σημαντική και για τους webmasters, σύμφωνα με τον Ponder. Κάθε φορά που οι πελάτες σας βασίζονται σε εσάς για πτυχές μάρκετινγκ, οι εξηγήσεις ή ακόμη και η ικανότητα να τους συμβουλεύετε στη στρατηγική περιεχομένου θα είναι το κλειδί.

 

"Οι πελάτες θα σας κάνουν αιτήματα και θα εξαρτηθεί από εσάς να το καταλάβετε ή να ερευνήσετε τι είναι να τους συμβουλεύσετε να βρουν έναν προμηθευτή που θα τους βοηθήσει με όσα πρέπει να γνωρίζουν", λέει ο Ponder.

 

Τι εκπαίδευση και εμπειρία χρειάζονται οι webmasters;

 

Ορισμένοι webmasters είναι ανεξάρτητοι ή δημιουργούν τις δικές τους επιχειρήσεις για να αναλάβουν πελάτες. Αλλά οι εταιρείες που είναι αρκετά μεγάλες χρησιμοποιούν εσωτερικούς webmaster για τη διαχείριση των ιστότοπών τους.

Τα προγράμματα που εστιάζουν στον προγραμματισμό ή την ανάπτυξη ιστού θα ήταν μια εξαιρετική επιλογή για όσους ενδιαφέρονται να γίνουν webmaster. Οι εργοδότες και οι πελάτες αναζητούν συχνά μια συγκεκριμένη εμπειρία για αυτές τις θέσεις.

Απάκης Ξενοφών - WebMaster

Είναι χαρά να συζητήσω μαζί σας, θέματα που διευκολύνουν την επιχείρηση σας και επιπίπτουν στην ειδικότητα μου.

 Ξενοφών ΑΠΑΚΗΣ – WebMaster

Τηλ.:  24210 65025 – 693 77 96 505 | Email: xenofon@xenofon.gr | Site: https://Xenofon.gr

Βουλγαροκτώνου 7 Νέα Ιωνία, 38446 Βόλος

 




Πετυχημένοι webmasters απαντούν για τον τεχνολογικό ρόλο τους σε οργανισμούς που βασίζουν την ευρωστία τους στον παγκόσμιο ιστό (InterNet). Η μαρτύρια αυτή που απευθύνετε σε φοιτητές, πιστεύω πως είναι ο καλύτερος τρόπος να γνωρίσετε τις υπηρεσίες που από το 1997 προσφέρω.

Μάθε περισσότερα


Η συνολική δημιουργία αξίας έχει καταστεί μια συνεργατική διαδικασία, η οποία χαρακτηρίζεται αλληλεπιδραστική δημιουργία αξίας. Με την αυξανόμενη εξατομίκευση των απαιτήσεων και των αναγκών των πελατών, η οποία εκδηλώνεται μέσω του Διαδικτύου και η οποία οδηγεί στην επιθυμία για ιδιαίτερα προϊόντα ή αποδόσεις, μπορεί να λεχθεί ότι έχει δημιουργηθεί ένας νέος βασικός τύπος καταναλωτή, ο ψηφιακός καταναλωτής, ο οποίος διαφέρει από τον παθητικό-κλασικό καταναλωτή.

Μάθε περισσότερα


Με την αυξανόμενη χρήση αναζήτησης από κινητά, η τοπική αναζήτηση έχει καταστεί θεμελιώδες μέρος της επιτυχίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων! Οι πελάτες κάνουν την έρευνά τους. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Διαδικτύου από την πλευρά των αγοραστών. Η χρήση τακτικών SEO για την αναμετάδοση των μηνυμάτων σας για καλές προσφορές, πρωτοποριακά προϊόντα ή / και υπηρεσίες και η σημασία και η αξιοπιστία αυτού που προσφέρετε στους πελάτες είναι η αλλαγή παιχνιδιού.

Μάθε περισσότερα


Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την προβολή του ιστότοπού σου στο διαδίκτυο. Συχνά μιλάμε για περιεχόμενο, συνδέσμους και άλλα βελτιωτικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να έχουμε αποτελέσματα. Ένας τομέας που συχνά παραβλέπουμε είναι η δομή του ιστότοπου. Το χτίσιμο ενός καλά οργανωμένου ιστότοπου δεν θα βοηθήσει μόνο τους χρήστες σας να βρουν αυτό που ψάχνουν πιο γρήγορα, αλλά θα βοηθήσει επίσης τους ανιχνευτές να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο και τον σκοπό του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Αξιοπιστία: Δείξτε την αξιοπιστία του ιστότοπού σου χρησιμοποιώντας πρωτότυπες έρευνες, αναφορές, συνδέσμους, κριτικές και μαρτυρίες. Μια βιογραφία συγγραφέων ή μαρτυρίες από πραγματικούς πελάτες μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και της φήμης του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Η διαδικασία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σου αποκτά μια εκστρατεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ειδικά προσαρμοσμένη στους στόχους της επιχείρησής σου

Μάθε περισσότερα


Σταμάτα να σπαταλάς χρήματα στο Google Adds, ξεκίνα να αποκτάς περισσότερους πελάτες. Υπάρχουν πολλά περισσότερα σε μια σελίδα προορισμού από ένα όμορφο σχέδιο με έναν αριθμό τηλεφώνου.

Μάθε περισσότερα


Το Google Ads είναι ένα πολύπλοκο διαφημιστικό σύστημα βασισμένο στην απόδοση και η οργάνωση και σωστή διαχείρισή του είναι πολύ ανταποδοτικές . Μπορεί επίσης να κοστίσει στην επιχείρησή σου πολλά χρήματα εάν δεν το διαχειρίζεσαι σωστά. Γιατί λοιπόν να μην βασιστείς σε έναν πραγματικό γνώστη ;

Μάθε περισσότερα


Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις που βασίζονται σε κείμενο, η διαφήμιση προβολής στηρίζεται σε στοιχεία όπως εικόνες, ήχο και βίντεο για την επικοινωνία ενός διαφημιστικού μηνύματος.

Μάθε περισσότερα


Θέλεις να ακολουθεί τις οδηγίες της Google (ή ίσως να μην ενδιαφέρεται) και να δημιουργήσετε τέλειους συνδέσμους. Θέλεις το έργο της να σας δώσει περισσότερη επισκεψιμότητα και καλύτερη κατάταξη. Μπορεί να είσαι εντάξει με ορισμένες επικίνδυνες τακτικές, ή μπορεί να οικοδομήσετε συνδέσεις μόνο επειδή οι ανταγωνιστές σας είναι το κάνουν. Μπορεί να νομίζεις ότι Θέλεις πολλά πράγματα, αλλά αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι είναι η διαφάνεια.

Μάθε περισσότερα


Η ανάρτηση της Google υπενθυμίζει σε εκείνους που παράγουν περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε πολλά μέρη και που, χωρίς προσοχή, ενδέχεται να παραβιάζουν τους κανόνες της Google κατά τα συστήματα σύνδεσης.

Μάθε περισσότερα


Το Domain Authority (DA) είναι ένα σκορ που αναπτύχθηκε από το Moz που προβλέπει πόσο καλά θα τοποθετηθεί ένας ιστότοπος στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Οι βαθμολογίες της Αρχής Τομέα κυμαίνονται από 1 έως 100, με υψηλότερες βαθμολογίες που αντιστοιχούν σε μεγαλύτερη ικανότητα κατάταξης.

Μάθε περισσότερα


Η Google εγκαινίασε την Ενημέρωση Penguin τον Απρίλιο του 2012 για να εντοπίσει καλύτερα ιστότοπους που θεωρούνται ανεπιθύμει για τα αποτελέσματα αναζήτησης, ιδίως όσοι το κάνουν με την αγορά συνδέσμων ή την απόκτηση συνδέσμων μέσω δικτύων συνδέσμων που αποσκοπούν κυρίως στην ενίσχυση της κατάταξης της Google.

Μάθε περισσότερα


Οι αλγόριθμοι της Google βασίζονται σε περισσότερα από 200 μοναδικά σήματα ή "ενδείξεις" που καθιστούν δυνατή την εμφάνιση όσων αναζητάτε. Αυτά τα σήματα περιλαμβάνουν πράγματα όπως τις συγκεκριμένες λέξεις που εμφανίζονται σε ιστότοπους, τη φρεσκάδα του περιεχομένου, την περιοχή σας και το PageRank. Ένα συγκεκριμένο σήμα των αλγορίθμων ονομάζεται Penguin, το οποίο ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2012 και σήμερα έχει ενημερωθεί.

Μάθε περισσότερα


Η ανάπτυξη συνδέσεων (εναλλακτικά linkbuilding ή link-building) αναφέρεται στη διαδικασία λήψης εξωτερικών σελίδων για σύνδεση σε μια σελίδα στον ιστότοπό σας. Είναι μια από τις πολλές τακτικές που χρησιμοποιούνται στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

Μάθε περισσότερα


Οι αναρτήσεις ιστολογίου που προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες συνδέουν τους πελάτες με την επιχείρησή σου μακροπρόθεσμα. Με συχνή και συνεπή προσφορά πολύτιμου περιεχομένου, το ιστολόγιό σου θα δημιουργήσει ενδιαφέρον και θα προσελκύσει τους χρήστες να επιστρέψουν.

Μάθε περισσότερα

_
-