Γιατί όλες οι σύγχρονες επιχειρήσεις προχωρούν στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού;

Cybert Advertisemet Team

Cybert Advertisemet Team

ΑΠΑΚΗΣ Ξενοφών

Αναλυτής Προγραμματιστής



Scroll Down




Γιατί όλες οι σύγχρονες επιχειρήσεις προχωρούν στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού;


Γιατί όλες οι σύγχρονες επιχειρήσεις προχωρούν στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού;

Η πληροφορία είναι το μέγεθος που, αυξανόμενο, προσδίδει σημασία στα δεδομένα και παράγει γνώση, όταν τα δεδομένα έχουν λάβει από τη νόηση συγκεκριμένη σημασία μεταπίπτουν σε πληροφορία.


Σε απλοποιημένη μορφή έχουμε:

Δεδομένα + Σημασία = Πληροφορία

Σήμερα ένας υπολογιστής είναι κρυμμένος παντού! Συνεπικουρούμενος από τις απεριόριστες δυνατότητες δικτύωσης μέσω των σύγχρονων υποδομών της σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, είναι ο άριστος συνδυασμός για τη συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών τόσο στο πεδίο των επιχειρήσεων όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Εν μέσω λοιπόν όλων αυτών έχουμε οδηγηθεί σε μια αέναη συλλογή πληροφοριών, οι οποίες είναι ψηφιοποιημένες και τις περισσότερες φορές διαθέσιμες σε πραγματικό χρόνο.

Αυτό είναι ίσως το πρώτο μεγάλο βήμα, αλλά τώρα τι γίνεται με όλες αυτές τις πληροφορίες που έχουμε συλλέξει; Πώς θα μπορούμε να τις διαχειριστούμε;

Γιατί η «παραδοσιακή» διαφήμιση αποτυγχάνει

Η σχέση μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή κυριαρχείτο τις προηγούμενες δεκαετίες από έναν μονόπλευρο αγώνα σχετικά με την προσέλκυση της προσοχής του καταναλωτή. Οι επιχειρήσεις ερευνούσαν τους καθοριστικούς παράγοντες της συμπεριφοράς του καταναλωτή, ώστε με πάντοτε επιθετικά μέσα να προσελκύσουν την προσοχή του.

Η σχέση ανάμεσα σε προσφέροντα και ζητούντα ήταν προσανατολισμένη τις περισσότερες φορές μονόπλευρα και βραχυπρόθεσμα στις μεμονωμένες συναλλαγές. Αυτό όμως φαίνεται να έχει αλλάξει θεμελιωδώς εδώ και μερικά χρόνια. Πρωτίστως, οι καταναλωτές έχουν αποκτήσει μέσω του Διαδικτύου σε σημαντικό βαθμό άποψη. Αυτοί ανταλλάσσουν μεταξύ τους προϊόντα της επιχείρησης με εναλλακτικά των ανταγωνιστών της, αξιολογούν τις αποδόσεις τους, διαφημίζουν τα αγαπημένα τους προϊόντα και προβαίνουν σε συστάσεις.

Η συνολική δημιουργία αξίας έχει καταστεί μια συνεργατική διαδικασία, η οποία χαρακτηρίζεται αλληλεπιδραστική δημιουργία αξίας. Με την αυξανόμενη εξατομίκευση των απαιτήσεων και των αναγκών των πελατών, η οποία εκδηλώνεται μέσω του Διαδικτύου και η οποία οδηγεί στην επιθυμία για ιδιαίτερα προϊόντα ή αποδόσεις, μπορεί να λεχθεί ότι έχει δημιουργηθεί ένας νέος βασικός τύπος καταναλωτή, ο ψηφιακός καταναλωτής, ο οποίος διαφέρει από τον παθητικό-κλασικό καταναλωτή.

Για πρώτη φορά στην ιστορία είναι το μεμονωμένο άτομο δέκτης και αποστολέας πληροφοριών συγχρόνως. Ο ψηφιακός καταναλωτής είναι απαιτητικός. Μόνο μια στενή σύνδεση δημιουργικότητας και διαφημιστικών μέσων θα καταστήσει δυνατή την επικοινωνία, η οποία θα θέτει τον καταναλωτή στο κέντρο και με σχετικά μηνύματα.

Για τις επιχειρήσεις αυτό σημαίνει ότι πρέπει να καταλάβουν ότι δραστηριοποιούνται σ’ έναν όλο και περισσότερο δικτυωμένο και ψηφιακό κόσμο, όπου οι καταναλωτές είναι συχνά περισσότερο πληροφορημένοι από τις επιχειρήσεις, αφού γνωρίζουν και πληροφορούνται με ταχύτητα που δεν ελέγχεται.

Προσεγγίζοντας τον ψηφιακό καταναλωτή

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, έχει να κάνει με την αξιοποίηση της πληροφορίας, που συνεχώς παράγετε και αφορά επιχειρησιακή δράση. Παρακάτω τέσσερις βασικοί πυλώνες που εκκινούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό:

Έλεγχος ανταγωνισμού

Χάρη στη διαφάνεια της πληροφόρησης γίνεται όλο και πιο δύσκολο να εφαρμόσουμε μια τοπική διαφοροποίηση της τιμής. Έτσι λοιπόν η επιχείρηση οφείλει να ελέγχει εντατικά τον ανταγωνισμό, προκειμένου να τοποθετείτε με τιμές που δεν προσβάλουν την νοημοσύνη του ψηφιακού καταναλωτή.

Σωστά δομημένο site

Το branding στον ψηφιακό κόσμο γίνεται από τον ίδιο τον καταναλωτή, αρκεί η επιχείρηση να τον προμηθεύσει με την πληροφορία που διευκολύνει την διάδοση στα social media.

Υψηλές οργανικές κατατάξεις στο Google

Ο ψηφιακός καταναλωτής σπάνια αγοράζει χωρίς να «ψαχτεί». Η επιχείρηση θα πρέπει να βρίσκετε με πληροφοριακό υλικό, εκεί που την ψάχνουν και όπως την ψάχνουν. Όσα χρήματα και να ξοδέψει η επιχείρηση προκειμένου να κάνει γνωστή την φίρμα της, η πώληση θα προέρθει από εξειδικευμένη αναζήτηση στο Google.

Προσωποποιημένη πληροφόρηση

Η παροχή υπηρεσιών μεταλλάσσετε, σε ψηφιακή παροχή. Ακόμα σε περιπτώσεις που απαιτείται φυσική παρουσία, όλες οι υπόλοιπες διαδικασίες συναλλαγής και ενημέρωσης γίνονται ψηφιακά, δομημένα και από απόσταση.

Οι σύγχρονες επιχειρήσεις προχωρούν στον ψηφιακό μετασχηματισμό, απλά γιατί επιμένουν να θέλουν να συνεχίσουν να υπάρχουν και στο εγγύς μέλλον!

Είναι χαρά να συζητήσω μαζί σας, θέματα που διευκολύνουν την επιχείρηση σας και εμπίπτουν στην ειδικότητα μου.




Η συνολική δημιουργία αξίας έχει καταστεί μια συνεργατική διαδικασία, η οποία χαρακτηρίζεται αλληλεπιδραστική δημιουργία αξίας. Με την αυξανόμενη εξατομίκευση των απαιτήσεων και των αναγκών των πελατών, η οποία εκδηλώνεται μέσω του Διαδικτύου και η οποία οδηγεί στην επιθυμία για ιδιαίτερα προϊόντα ή αποδόσεις, μπορεί να λεχθεί ότι έχει δημιουργηθεί ένας νέος βασικός τύπος καταναλωτή, ο ψηφιακός καταναλωτής, ο οποίος διαφέρει από τον παθητικό-κλασικό καταναλωτή.

Μάθε περισσότερα


Με την αυξανόμενη χρήση αναζήτησης από κινητά, η τοπική αναζήτηση έχει καταστεί θεμελιώδες μέρος της επιτυχίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων! Οι πελάτες κάνουν την έρευνά τους. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Διαδικτύου από την πλευρά των αγοραστών. Η χρήση τακτικών SEO για την αναμετάδοση των μηνυμάτων σας για καλές προσφορές, πρωτοποριακά προϊόντα ή / και υπηρεσίες και η σημασία και η αξιοπιστία αυτού που προσφέρετε στους πελάτες είναι η αλλαγή παιχνιδιού.

Μάθε περισσότερα


Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την προβολή του ιστότοπού σου στο διαδίκτυο. Συχνά μιλάμε για περιεχόμενο, συνδέσμους και άλλα βελτιωτικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να έχουμε αποτελέσματα. Ένας τομέας που συχνά παραβλέπουμε είναι η δομή του ιστότοπου. Το χτίσιμο ενός καλά οργανωμένου ιστότοπου δεν θα βοηθήσει μόνο τους χρήστες σας να βρουν αυτό που ψάχνουν πιο γρήγορα, αλλά θα βοηθήσει επίσης τους ανιχνευτές να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο και τον σκοπό του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Αξιοπιστία: Δείξτε την αξιοπιστία του ιστότοπού σου χρησιμοποιώντας πρωτότυπες έρευνες, αναφορές, συνδέσμους, κριτικές και μαρτυρίες. Μια βιογραφία συγγραφέων ή μαρτυρίες από πραγματικούς πελάτες μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και της φήμης του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Η διαδικασία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σου αποκτά μια εκστρατεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ειδικά προσαρμοσμένη στους στόχους της επιχείρησής σου

Μάθε περισσότερα


Σταμάτα να σπαταλάς χρήματα στο Google Adds, ξεκίνα να αποκτάς περισσότερους πελάτες. Υπάρχουν πολλά περισσότερα σε μια σελίδα προορισμού από ένα όμορφο σχέδιο με έναν αριθμό τηλεφώνου.

Μάθε περισσότερα


Το Google Ads είναι ένα πολύπλοκο διαφημιστικό σύστημα βασισμένο στην απόδοση και η οργάνωση και σωστή διαχείρισή του είναι πολύ ανταποδοτικές . Μπορεί επίσης να κοστίσει στην επιχείρησή σου πολλά χρήματα εάν δεν το διαχειρίζεσαι σωστά. Γιατί λοιπόν να μην βασιστείς σε έναν πραγματικό γνώστη ;

Μάθε περισσότερα


Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις που βασίζονται σε κείμενο, η διαφήμιση προβολής στηρίζεται σε στοιχεία όπως εικόνες, ήχο και βίντεο για την επικοινωνία ενός διαφημιστικού μηνύματος.

Μάθε περισσότερα


Θέλεις να ακολουθεί τις οδηγίες της Google (ή ίσως να μην ενδιαφέρεται) και να δημιουργήσετε τέλειους συνδέσμους. Θέλεις το έργο της να σας δώσει περισσότερη επισκεψιμότητα και καλύτερη κατάταξη. Μπορεί να είσαι εντάξει με ορισμένες επικίνδυνες τακτικές, ή μπορεί να οικοδομήσετε συνδέσεις μόνο επειδή οι ανταγωνιστές σας είναι το κάνουν. Μπορεί να νομίζεις ότι Θέλεις πολλά πράγματα, αλλά αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι είναι η διαφάνεια.

Μάθε περισσότερα


Η ανάρτηση της Google υπενθυμίζει σε εκείνους που παράγουν περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε πολλά μέρη και που, χωρίς προσοχή, ενδέχεται να παραβιάζουν τους κανόνες της Google κατά τα συστήματα σύνδεσης.

Μάθε περισσότερα


Το Domain Authority (DA) είναι ένα σκορ που αναπτύχθηκε από το Moz που προβλέπει πόσο καλά θα τοποθετηθεί ένας ιστότοπος στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Οι βαθμολογίες της Αρχής Τομέα κυμαίνονται από 1 έως 100, με υψηλότερες βαθμολογίες που αντιστοιχούν σε μεγαλύτερη ικανότητα κατάταξης.

Μάθε περισσότερα


Η Google εγκαινίασε την Ενημέρωση Penguin τον Απρίλιο του 2012 για να εντοπίσει καλύτερα ιστότοπους που θεωρούνται ανεπιθύμει για τα αποτελέσματα αναζήτησης, ιδίως όσοι το κάνουν με την αγορά συνδέσμων ή την απόκτηση συνδέσμων μέσω δικτύων συνδέσμων που αποσκοπούν κυρίως στην ενίσχυση της κατάταξης της Google.

Μάθε περισσότερα


Οι αλγόριθμοι της Google βασίζονται σε περισσότερα από 200 μοναδικά σήματα ή "ενδείξεις" που καθιστούν δυνατή την εμφάνιση όσων αναζητάτε. Αυτά τα σήματα περιλαμβάνουν πράγματα όπως τις συγκεκριμένες λέξεις που εμφανίζονται σε ιστότοπους, τη φρεσκάδα του περιεχομένου, την περιοχή σας και το PageRank. Ένα συγκεκριμένο σήμα των αλγορίθμων ονομάζεται Penguin, το οποίο ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2012 και σήμερα έχει ενημερωθεί.

Μάθε περισσότερα


Η ανάπτυξη συνδέσεων (εναλλακτικά linkbuilding ή link-building) αναφέρεται στη διαδικασία λήψης εξωτερικών σελίδων για σύνδεση σε μια σελίδα στον ιστότοπό σας. Είναι μια από τις πολλές τακτικές που χρησιμοποιούνται στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

Μάθε περισσότερα


Οι αναρτήσεις ιστολογίου που προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες συνδέουν τους πελάτες με την επιχείρησή σου μακροπρόθεσμα. Με συχνή και συνεπή προσφορά πολύτιμου περιεχομένου, το ιστολόγιό σου θα δημιουργήσει ενδιαφέρον και θα προσελκύσει τους χρήστες να επιστρέψουν.

Μάθε περισσότερα

_

ψηφιακος μετασχηματισμος