Η Google εξηγεί πώς θα καταπολεμηθεί η παραπληροφόρηση



Η Google δημοσίευσε ένα έγγραφο 30 σελίδων με λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία καταπολεμά την παραπληροφόρηση στις αναζητήσεις, τις ειδήσεις και το YouTube.

Παρακάτω παρουσιάζεται μια περίληψη των βασικών στοιχείων του εγγράφου.

Τι είναι η παραπληροφόρηση;

Ο κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται διαφορετικά την έννοια της παραπληροφόρησης, ή των “ψεύτικων νέων”.

Η Google λέει ότι η παραπληροφόρηση δημιουργεί προβλήματα στους χρήστες, όταν οι άνθρωποι προσπαθούν σκόπιμα να εξαπατήσουν άλλους.

“Με τον όρο «παραπληροφόρηση» αναφερόμαστε σε αυτές τις σκόπιμες προσπάθειες εξαπάτησης και παραπλάνησης  χρησιμοποιώντας την ταχύτητα και τις τεχνολογίες που προσφέρει το Internet”.

Πώς αντιμετωπίζει η Google την παραπληροφόρηση;

 

Η Google παραδέχεται ότι είναι δύσκολο να καταπολεμηθεί η παραπληροφόρηση επειδή είναι σχεδόν αδύνατο να προσδιοριστεί η πρόθεση του συγγραφέα πίσω από μια δημοσίευση.

Η εταιρεία έχει σχεδιάσει ένα πλαίσιο για την αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης, το οποίο αποτελείται από τις ακόλουθες τρεις στρατηγικές.

  1. Σημαντικό περιεχόμενο

Οι πληροφορίες οργανώνονται από αλγόριθμους, οι οποίοι προσανατολίζονται προς την προώθηση χρήσιμου περιεχομένου και όχι ιδεολογικών απόψεων.

  1. Αντιμετώπιση των hackers

Οι αλγόριθμοι από μόνοι τους δεν αρκούν για να πιστοποιήσουν την ακρίβεια ενός περιεχομένου. Έτσι, η Google έχει επενδύσει σε συστήματα που μπορούν να μειώσουν τις ανεπιθύμητες συμπεριφορές.

  1. Περισσότερες πληροφορίες στους χρήστες

Η Google παρέχει περισσότερες πληροφορίες στους χρήστες μέσω μηχανισμών όπως:

Knowledge panels

Fact-check labels

“Full Coverage” λειτουργία στο Google News

“Breaking News” πίνακες στο YouTube

“Why this ad” στο Google Ads

Feedback buttons στην αναζήτηση, το YouTube, και τα προϊόντα διαφήμισης

Αντιμετώπιση παραπληροφόρησης στο Google Search & Google News

Το έγγραφο της Google εξηγεί τα παραπάνω λεπτομερώς για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η αναζήτηση.

 

Η Google σημειώνει ότι η Αναζήτηση και οι Ειδήσεις μοιράζονται τις ίδιες άμυνες κατά των ανεπιθύμητων μηνυμάτων, αλλά δεν χρησιμοποιούν τα ίδια συστήματα κατάταξης και τις ίδιες πολιτικές περιεχομένου.

Για παράδειγμα, το Google Search δεν καταργεί περιεχόμενο, πέραν συγκεκριμένων περιπτώσεων. Ενώ το Google News είναι πιο περιοριστικό.

Σε αντίθεση με τη γενικότερη πεποίθηση, η Google λέει ότι υπάρχει ελάχιστη εξατομίκευση στα αποτελέσματα αναζήτησης, με βάση τα ενδιαφέροντα των χρηστών ή το ιστορικό αναζήτησης.

Καταπολέμηση της παραπληροφόρησης στο Google Ads

Η Google αναλαμβάνει δράση κατά των προσπαθειών παράκαμψης των διαφημιστικών πολιτικών της.

Οι πολιτικές για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης στις διαφημιστικές πλατφόρμες της Google επικεντρώνονται στα ακόλουθα είδη ενεργειών:

  • Αντιγραμμένο ή μη αυθεντικό περιεχόμενο: Η Google δεν επιτρέπει διαφημίσεις σε σελίδες με μη αυθεντικό περιεχόμενο.
  • Παραπλανητική παρουσίαση: Η Google δεν επιτρέπει διαφημίσεις, που σκοπεύουν να εξαπατήσουν τους χρήστες, αποκλείοντας σχετικές πληροφορίες ή δίνοντας παραπλανητικές πληροφορίες.
  • Ακατάλληλο περιεχόμενο: Οι διαφημίσεις δεν επιτρέπονται όταν περιέχουν επικίνδυνο, υποτιμητικό ή βίαιο περιεχόμενο.
  • Ορισμένοι τύποι πολιτικού περιεχομένου
  • Εκλογές: Απαιτείται επιπρόσθετη επαλήθευση για όποιον θέλει να αγοράσει μια προεκλογική διαφήμιση στο Google, στις ΗΠΑ.

Καταπολέμηση της παραπληροφόρησης στο YouTube

Η Google έχει αυστηρές πολιτικές για τη διατήρηση περιεχομένου στο YouTube.

Περιεχόμενο που μπορεί να παραπλανήσει τους χρήστες με διάφορους τρόπους ή χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο που μπορεί να οδηγήσει σε κακή εμπειρία για τους χρήστες (όπως clickbait) συνιστάται λιγότερο συχνά.

 

ΠΗΓΗ:https://www.secnews.gr/176355/parapliroforisi-google-antimetopisi/






How to visit us
Contact details