Τα οφέλη για το SEO από την ανάπτυξη μιας δυναμικής δομής


Τα οφέλη για το SEO από την ανάπτυξη μιας δυναμικής δομής

Όταν ένας χρήστης προσγειώνεται στον ιστότοπό σου  για πρώτη φορά, ξέρει πού να πάει; Μπορεί να βρεί γρήγορα τις πληροφορίες που ψάχνει, χωρίς να χρειάζεται να ψάξει βαθιά στον ιστότοπό σου;

 Αν και η δομή του ιστότοπου μπορεί να μην είναι ένας μεγάλος παράγοντας όταν πρόκειται για τους περισσότερους αλγόριθμους ταξινόμησης, οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τη δομή του ιστότοπού σου για να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενό σου και τις σχέσεις μεταξύ των θεμάτων στον ιστότοπό σου.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την προβολή του ιστότοπού σου στο διαδίκτυο. Συχνά μιλάμε για περιεχόμενο, συνδέσμους και άλλα βελτιωτικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να έχουμε αποτελέσματα. Ένας τομέας που συχνά παραβλέπουμε είναι η δομή του ιστότοπου. Το χτίσιμο ενός καλά οργανωμένου ιστότοπου δεν θα βοηθήσει μόνο τους χρήστες σας να βρουν αυτό που ψάχνουν πιο γρήγορα, αλλά θα βοηθήσει επίσης τους ανιχνευτές να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο και τον σκοπό του ιστότοπού σου.

 

Επίπεδα έναντι δομών βαθιάς τοποθεσίας


Οι δύο συνηθέστεροι τύποι δομών τοποθεσίας είναι βαθιά και η επίπεδη. Οι βαθιές τοποθεσίες δημιουργούν μια μακρά διαδρομή συνδέσμων για πρόσβαση σε λεπτομερές περιεχόμενο. Η επίπεδη δομή απαιτεί ελάχιστο αριθμό κλικ για πρόσβαση σε οποιαδήποτε σελίδα.

Σύμφωνα με την "Τέχνη του SEO" από τους Eric EngeStephan Spencer και Jessie Stricchiola, "Για σχεδόν κάθε τοποθεσία με λιγότερες από 10.000 σελίδες, όλο το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι προσβάσιμο από τέσσερα κλικ κατ 'ανώτατο όριο από την αρχική σελίδα και / ή από το sitemap. "

Με εκτεταμένες δομές ιστότοπων, δεν χρειάζεται μόνο ένας χρήστης να βρει περισσότερο το περιεχόμενο που αναζητά, αλλά μπορεί να πάρει και τα crawlers αναζήτησης για να βρει το περιεχόμενό σου. Μια επίπεδη δομή ιστοτόπων διευκολύνει τις μηχανές αναζήτησης να εντοπίζουν και να ευρετηρούν τον ιστότοπό σου και έχει επίσης μεγάλα οφέλη για τους χρήστες. Περιορίζει τον αριθμό των σελίδων που πρέπει να περάσει ένας χρήστης για να βρει το περιεχόμενο που αναζητά (το οποίο, θεωρητικά, έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη εμπλοκή με τον ιστότοπό σου).

 

Δημιουργώντας μια δομή που έχει νόημα

Κατά την οικοδόμηση μιας δομής, υπάρχουν πολλά περισσότερα που πηγαίνουν σε αυτό από το να το κάνει "επίπεδη". Οι SEOs έχουν την εντολή να διαρθρώσουν τον ιστότοπο με τρόπο που βοηθά τους ανιχνευτές να κατανοήσουν το περιεχόμενο του ιστότοπού σου. Οι μηχανές αναζήτησης συλλέγουν τεράστια ποσά δεδομένων κάθε μέρα και εργάζονται για να κατανοήσουν όλα αυτά. Μπορείε να τους κατευθύνεις με τη σωστή δομή.

Ενώ οι μηχανές αναζήτησης γίνονται πιο προχωρημένες και μπορούν να χτίσουν σημασιολογικές σχέσεις μεταξύ θεμάτων, τόσο περισσότερο μπορούμε να τους βοηθήσουμε τόσο καλύτερα. Δόμησε το περιεχόμενό σου με έναν λογικό τρόπο. Ξεκίνησε με τον διαχωρισμό του περιεχομένου σου σε βασικές κατηγορίες, στη συνέχεια, μείρασε το περιεχόμενο σε λογικές υποκατηγορίες.

Αυτό, πάλι, έχει θετικό αντίκτυπο τόσο για τους ανιχνευτές όσο και για τους χρήστες. Οι χρήστες σου μπορούν να βρουν πιο εύκολα το περιεχόμενο που χρειάζονται και οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να καταλάβουν καλύτερα τον ιστότοπό σου.

Οι δύο πιο ορατές αναπαραστάσεις της δομής του ιστότοπού σου βρίσκονται στην πλοήγησή σου και στον χάρτη ιστότοπου.

 

Πλοήγηση

Κατά τη δημιουργία της πλοήγησης του ιστότοπού σου, οφείλεις να σκεφτείς τόσο τους χρήστες σου όσο και τους ανιχνευτές αναζήτησης. Όπως μοιραστήκαμε παραπάνω, μια επίπεδη δομή ιστότοπου θα βοηθήσει τόσο τους χρήστες σας όσο και τους ανιχνευτές να βρουν το περιεχόμενό σας πιο γρήγορα.

Έχοντας σαφή και εύκολη στη χρήση πλοήγηση είναι ενα σημαντικό πλεονέκτημα. Η κατασκευή μιας πλοήγησης δεν πρέπει να βιαστεί. Αφιέρωσε χρόνο για να σκεφτείς το περιεχόμενό σου, τα θέματα και τις κατηγορίες.

 

Χάρτης ιστοτόπού

Ενώ πολλοί ιστότοποι έχουν χάρτες ιστοτόπου HTML, οι περισσότεροι σήμερα χρησιμοποιούν απλώς χάρτες ιστοτόπου XML. Ένας χάρτης ιστοτόπου XML παρέχει μια λίστα διευθύνσεων URL στον ιστότοπό σου και μπορείς να υποβάλεις τους χάρτες ιστότοπων XML σε πολλές μεγάλες μηχανές αναζήτησης για να υποδείξεις ποιες σελίδες θέλεις να ανιχνεύτουν. (Σημειώσε ότι η συμπερίληψη μιας διεύθυνσης URL στον ιστότοπό σου δεν εγγυάται ότι θα είναι ευρετηριασμένη, αλλά διευκολύνει τις μηχανές αναζήτησης να εντοπίσουν και να ανιχνεύσουν τη σελίδα.)

 

Έχε τόσο χάρτη ιστοτόπου HTML όσο και χάρτη ιστότοπου XML. Οι χάρτες ιστοτόπου XML σχεδιάζονται για χρήση από τις μηχανές αναζήτησης, ενώ οι χάρτες ιστοτόπου HTML σχεδιάζονται για χρήση από τον άνθρωπο. Ο Matt Cutts, πρώην επικεφαλής του ιστότοπου της Google, λέει: "Μόλις δημιουργήσετε έναν χάρτη ιστοτόπου HTML, η δημιουργία μιας έκδοσης XML είναι εξαιρετικά εύκολη. Έτσι η συμβουλή μου; Κάνετε και τα δύο, αν είναι δυνατόν. "

 

Όσο καλύτερο το περιεχόμενό σου καταναλώνεται και κατανοείται από τους χρήστες και τους ανιχνευτές σου, τόσο μεγαλύτερη προβολή θα έχει ο ιστότοπός σου.




Αξιοπιστία: Δείξτε την αξιοπιστία του ιστότοπού σου χρησιμοποιώντας πρωτότυπες έρευνες, αναφορές, συνδέσμους, κριτικές και μαρτυρίες. Μια βιογραφία συγγραφέων ή μαρτυρίες από πραγματικούς πελάτες μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και της φήμης του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα

_
-