Σε συνολικές γραμμές, το On-Page SEO αποτελεί μια σύνθεση στοιχείων που συνθέτουν μια ιστοσελίδα φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης. Εφαρμόζοντας αυτές τις βασικές πρακτικές, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την ορατότητά τους στο διαδίκτυο, προσελκύοντας περισσότερους επισκέπτες και αυξάνοντας την αξιοπιστία τους στα μάτια των μηχανών αναζήτησης.

Μάθε περισσότερα


Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της ΕΛΣΑΤ, σχεδόν 9 στα 10 σπίτια στην Ελλάδα έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Η χρήση αυξήθηκε κατά 54,4% από το 2013, φτάνοντας το 86,9% το 2023. Οι κυρίαρχες δραστηριότητες περιλαμβάνουν ανάγνωση ειδήσεων (89,2%) και έρευνα για προϊόντα (89,1%). Η ηλεκτρονική αγορά αυξήθηκε στο 55,3%, αποτελώντας κεντρικό πεδίο για το Internet Marketing.

Μάθε περισσότερα


Το Li-Fi αποτελεί μια καινοτόμο τεχνολογία που υπόσχεται να επαναπροσδιορίσει την ασύρματη επικοινωνία, εκμεταλλευόμενο το φως για την εξασφάλιση γρήγορης σύνδεσης στο διαδίκτυο. Με την αυξημένη ταχύτητα και αξιοπιστία που προσφέρει, αναμένεται να έχει σημαντικές επιπτώσεις στον κλάδο του internet marketing και να ανοίξει νέες δυνατότητες για την ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών και εφαρμογών.

Μάθε περισσότερα


Αντί να επενδύει αποκλειστικά σε chatbots ή να ανασχεδιάζει την αρχική σελίδα της ώστε να μοιάζει με ένα σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων, η Google εστιάζει την ΤΝ στα υπάρχοντα αποτελέσματα αναζήτησης, τον πιο πολύτιμο πόρο της στον κόσμο του διαδικτύου.

Μάθε περισσότερα


H στρατηγική του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ένας συντονισμένος σχεδιασμός και εφαρμογή ψηφιακών μέσων και τεχνικών μάρκετινγκ με σκοπό την προβολή, την ευαισθητοποίηση και την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης στον ψηφιακό χώρο

Μάθε περισσότερα


Η δημιουργία ενός e-shop μπορεί να σας παρέχει τα πλεονεκτήματα της παρουσίας στο διαδίκτυο και να συμβάλει στην ανάπτυξη και την επιτυχία της επιχείρησής σας

Μάθε περισσότερα


Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ψηφιακού μάρκετινγκ και μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Μάθε περισσότερα


Η διαδικτυακή παρουσία είναι πλέον απαραίτητη για κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως του κλάδου της. Η αγορά μιας ιστοσελίδας και η χρήση υπηρεσιών SEO μπορεί να συνεισφέρει σημαντικά στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας και στην αύξηση των πωλήσεων.

Μάθε περισσότερα


Μέσω μιας ιστοσελίδας, μπορείτε να παρουσιάσετε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας σε έναν περισσότερο ευρύτερο κοινό, να διαθέσετε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας και να διασφαλίσετε μια εύκολη επικοινωνία με τους πελάτες σας.

Μάθε περισσότερα


Συνολικά, το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί ουσιαστικό μέρος κάθε επιτυχημένης επιχειρηματικής στρατηγικής. Είναι οικονομικά αποδοτικό, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν ένα μεγάλο κοινό γρήγορα και αποτελεσματικά και βοηθά στη οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες. Αξιοποιώντας τη δύναμη του ψηφιακού μάρκετινγκ, οι επιχειρήσεις μπορούν να μεγιστοποιήσουν την απόδοση

Μάθε περισσότερα


Η τεχνητή νοημοσύνη έχει ήδη αλλάξει τον τρόπο που οι επωνυμίες επικοινωνούν με τους πελάτες και τον τρόπο διαχείρισης των καμπανιών μάρκετινγκ. Από την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης, το τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ έχει αναδιαμορφωθεί δραστικά.

Μάθε περισσότερα


Oι Έλληνες εκτιμούν κυρίως τις καλύτερες τιμές (56%), καθώς και την πρόσβαση σε μία πλουσιότερη γκάμα διαθέσιμων ειδών της προτίμησής τους (42%)

Μάθε περισσότερα


Το 85,5% των νοικοκυριών της χώρας έχουν φέτος πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους, καταγράφοντας αύξηση 59,5% σε σχέση με το 2012. Ενώ, 8 στους 10 (83,2%) ηλικίας 16- 74 ετών έκαναν χρήση του διαδικτύου κατά το α? τρίμηνο του 2022, σημειώνοντας αύξηση 6% σε σύγκριση με το 2021.

Μάθε περισσότερα


Όμως στις τεχνολογικές επιχειρήσεις δεν αρκεί να φτάσεις μια φορά στην κορυφή για να παραμείνεις εκεί. Χρειάζεται να καινοτομείς διαρκώς και να επανεφευρίσκεις τον εαυτό σου. Να καταφέρνεις να είσαι στην ουσία ρηξικέλευθος, ανοίγοντας διαρκώς καινούργιους δρόμους και να μην επαφίεσαι στις δάφνες σου. Αυτό, το τελευταίο, είναι κάτι που το έχουμε δει εξάλλου πολλές φορές να συμβαίνει. Θυμίζω απλώς ονόματα όπως NOKIA, BlackBerry, ΙΒΜ ή Motorola.

Μάθε περισσότερα


Πετυχημένοι webmasters απαντούν για τον τεχνολογικό ρόλο τους σε οργανισμούς που βασίζουν την ευρωστία τους στον παγκόσμιο ιστό (InterNet). Η μαρτύρια αυτή που απευθύνετε σε φοιτητές, πιστεύω πως είναι ο καλύτερος τρόπος να γνωρίσετε τις υπηρεσίες που από το 1997 προσφέρω.

Μάθε περισσότερα


Η συνολική δημιουργία αξίας έχει καταστεί μια συνεργατική διαδικασία, η οποία χαρακτηρίζεται αλληλεπιδραστική δημιουργία αξίας. Με την αυξανόμενη εξατομίκευση των απαιτήσεων και των αναγκών των πελατών, η οποία εκδηλώνεται μέσω του Διαδικτύου και η οποία οδηγεί στην επιθυμία για ιδιαίτερα προϊόντα ή αποδόσεις, μπορεί να λεχθεί ότι έχει δημιουργηθεί ένας νέος βασικός τύπος καταναλωτή, ο ψηφιακός καταναλωτής, ο οποίος διαφέρει από τον παθητικό-κλασικό καταναλωτή.

Μάθε περισσότερα


Με την αυξανόμενη χρήση αναζήτησης από κινητά, η τοπική αναζήτηση έχει καταστεί θεμελιώδες μέρος της επιτυχίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων! Οι πελάτες κάνουν την έρευνά τους. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Διαδικτύου από την πλευρά των αγοραστών. Η χρήση τακτικών SEO για την αναμετάδοση των μηνυμάτων σας για καλές προσφορές, πρωτοποριακά προϊόντα ή / και υπηρεσίες και η σημασία και η αξιοπιστία αυτού που προσφέρετε στους πελάτες είναι η αλλαγή παιχνιδιού.

Μάθε περισσότερα


Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την προβολή του ιστότοπού σου στο διαδίκτυο. Συχνά μιλάμε για περιεχόμενο, συνδέσμους και άλλα βελτιωτικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να έχουμε αποτελέσματα. Ένας τομέας που συχνά παραβλέπουμε είναι η δομή του ιστότοπου. Το χτίσιμο ενός καλά οργανωμένου ιστότοπου δεν θα βοηθήσει μόνο τους χρήστες σας να βρουν αυτό που ψάχνουν πιο γρήγορα, αλλά θα βοηθήσει επίσης τους ανιχνευτές να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο και τον σκοπό του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Αξιοπιστία: Δείξτε την αξιοπιστία του ιστότοπού σου χρησιμοποιώντας πρωτότυπες έρευνες, αναφορές, συνδέσμους, κριτικές και μαρτυρίες. Μια βιογραφία συγγραφέων ή μαρτυρίες από πραγματικούς πελάτες μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και της φήμης του ιστότοπού σου.

Μάθε περισσότερα


Η διαδικασία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σου αποκτά μια εκστρατεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ειδικά προσαρμοσμένη στους στόχους της επιχείρησής σου

Μάθε περισσότερα


Σταμάτα να σπαταλάς χρήματα στο Google Adds, ξεκίνα να αποκτάς περισσότερους πελάτες. Υπάρχουν πολλά περισσότερα σε μια σελίδα προορισμού από ένα όμορφο σχέδιο με έναν αριθμό τηλεφώνου.

Μάθε περισσότερα


Το Google Ads είναι ένα πολύπλοκο διαφημιστικό σύστημα βασισμένο στην απόδοση και η οργάνωση και σωστή διαχείρισή του είναι πολύ ανταποδοτικές . Μπορεί επίσης να κοστίσει στην επιχείρησή σου πολλά χρήματα εάν δεν το διαχειρίζεσαι σωστά. Γιατί λοιπόν να μην βασιστείς σε έναν πραγματικό γνώστη ;

Μάθε περισσότερα


Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις που βασίζονται σε κείμενο, η διαφήμιση προβολής στηρίζεται σε στοιχεία όπως εικόνες, ήχο και βίντεο για την επικοινωνία ενός διαφημιστικού μηνύματος.

Μάθε περισσότερα


Θέλεις να ακολουθεί τις οδηγίες της Google (ή ίσως να μην ενδιαφέρεται) και να δημιουργήσετε τέλειους συνδέσμους. Θέλεις το έργο της να σας δώσει περισσότερη επισκεψιμότητα και καλύτερη κατάταξη. Μπορεί να είσαι εντάξει με ορισμένες επικίνδυνες τακτικές, ή μπορεί να οικοδομήσετε συνδέσεις μόνο επειδή οι ανταγωνιστές σας είναι το κάνουν. Μπορεί να νομίζεις ότι Θέλεις πολλά πράγματα, αλλά αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι είναι η διαφάνεια.

Μάθε περισσότερα


Η ανάρτηση της Google υπενθυμίζει σε εκείνους που παράγουν περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε πολλά μέρη και που, χωρίς προσοχή, ενδέχεται να παραβιάζουν τους κανόνες της Google κατά τα συστήματα σύνδεσης.

Μάθε περισσότερα


Το Domain Authority (DA) είναι ένα σκορ που αναπτύχθηκε από το Moz που προβλέπει πόσο καλά θα τοποθετηθεί ένας ιστότοπος στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Οι βαθμολογίες της Αρχής Τομέα κυμαίνονται από 1 έως 100, με υψηλότερες βαθμολογίες που αντιστοιχούν σε μεγαλύτερη ικανότητα κατάταξης.

Μάθε περισσότερα


Η Google εγκαινίασε την Ενημέρωση Penguin τον Απρίλιο του 2012 για να εντοπίσει καλύτερα ιστότοπους που θεωρούνται ανεπιθύμει για τα αποτελέσματα αναζήτησης, ιδίως όσοι το κάνουν με την αγορά συνδέσμων ή την απόκτηση συνδέσμων μέσω δικτύων συνδέσμων που αποσκοπούν κυρίως στην ενίσχυση της κατάταξης της Google.

Μάθε περισσότερα


Οι αλγόριθμοι της Google βασίζονται σε περισσότερα από 200 μοναδικά σήματα ή "ενδείξεις" που καθιστούν δυνατή την εμφάνιση όσων αναζητάτε. Αυτά τα σήματα περιλαμβάνουν πράγματα όπως τις συγκεκριμένες λέξεις που εμφανίζονται σε ιστότοπους, τη φρεσκάδα του περιεχομένου, την περιοχή σας και το PageRank. Ένα συγκεκριμένο σήμα των αλγορίθμων ονομάζεται Penguin, το οποίο ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2012 και σήμερα έχει ενημερωθεί.

Μάθε περισσότερα


Η ανάπτυξη συνδέσεων (εναλλακτικά linkbuilding ή link-building) αναφέρεται στη διαδικασία λήψης εξωτερικών σελίδων για σύνδεση σε μια σελίδα στον ιστότοπό σας. Είναι μια από τις πολλές τακτικές που χρησιμοποιούνται στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

Μάθε περισσότερα


Οι αναρτήσεις ιστολογίου που προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες συνδέουν τους πελάτες με την επιχείρησή σου μακροπρόθεσμα. Με συχνή και συνεπή προσφορά πολύτιμου περιεχομένου, το ιστολόγιό σου θα δημιουργήσει ενδιαφέρον και θα προσελκύσει τους χρήστες να επιστρέψουν.

Μάθε περισσότερα

_