Πώς να διαχειριστείς την καταχώριση του TripAdvisor



Αν θέλεις να μάθεις πώς να δημιουργήσεις και να διαχειριστείς μια καταχώριση στο TripAdvisor για την τουριστική σου επιχείρηση, τότε βρίσκεσαι στη σωστή θέση!

 

Ως ο μεγαλύτερος ιστοχώρος ταξιδιωτικών ανασκοπήσεων στον κόσμο με πάνω από 385 εκατομμύρια κριτικές και απόψεις από ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο και με περισσότερες από 6,6 εκατομμύρια επιχειρήσεις και ιδιότητες σε 135.000 προορισμούς, το TripAdvisor αποτελεί βασική ευκαιρία μάρκετινγκ για όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις.

 

Κάθε τουριστική επιχείρηση και προορισμός θα πρέπει να βελτιστοποιεί και να διαχειρίζεται την καταχώριση του TripAdvisor επειδή:

 

Είναι ελεύθερο Word of Mouth μάρκετινγκ, το οποίο ειναι η πιο αξιόπιστη μορφή της διαφήμισης.

Είναι ένα εργαλείο ΔΩΡΕΑΝ για τους πελάτες σου να αξιολογήσουν και να ελέγξουν την επιχείρησή σου και σε βοηθά να  δημιουργήσεις σχέσεις με τους πελάτες σου.

Είναι ένας ελεύθερος, υψηλής ποιότητας εισερχόμενος σύνδεσμος στον ιστότοπό σου, ο οποίος βοηθά την επιχείρησή σου να βρεθεί στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης από τους πιθανούς πελάτες σου.

Προσφέρει διαφάνεια για την επιχείρησή σου - Το TripAdvisor είναι δημοφιλές καθώς είναι μια αμερόληπτη πλατφόρμα στην οποία οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Δίνει στις επιχειρήσεις μια ένδειξη για την ποιότητα του προϊόντος / υπηρεσίας τους - που είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τη συλλογή πληροφοριών για συνεχιζόμενες βελτιώσεις στη διαχείριση των επιχειρήσεων.

 

Κάνε το TripAdvisor να δουλέψει για την τουριστική σου επιχείρηση.

 

Παρακάτω είναι μια διαδικασία βήμα προς βήμα για να διεκδικήσετε, να βελτιστοποιήσετε και να προωθήσετε την καταχώρισή σας στο TripAdvisor, για να ενθαρρύνετε περισσότερες θετικές κριτικές από τους πελάτες σας.

 

1. Δημιουργήστε λογαριασμό διαχειριστή στο TripAdvisor

 

Για να διαχειριστείς ένα λογαριασμό θα χρειαστεί να δημιουργήσεις έναν προσωπικό λογαριασμό με το TripAdvisor. Για να το κάνεις αυτό, απλώς κάνε κλικ στο σύνδεσμο 'Συμμετοχή' στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας και ακολουθήστε τις υποδείξεις.

 

2. Αναζητήστε το όνομα της επιχείρησής σου

 

Η ιδέα πίσω από το TripAdvisor είναι ότι ο καθένας μπορεί να ξεκινήσει μια νέα επιχειρηματική καταχώριση - ένα2 ιδιοκτήτη2 επιχείρησης ή ένας πελάτης ... και τότε θα είναι εκεί για να δουν όλοι στον κόσμο. Επομένως, είναι σημαντικό εσύ (ως ιδιοκτήτης επιχείρησης) να γνωρίζεις εάν η επιχείρησή σου έχει καταχώριση προκειμένου να τη διαχειριστείς, καθώς διακυβεύεται η φήμη της επιχείρησής σου.

 

Έτσι, μόλις ρυθμίσεις τον προσωπικό σας λογαριασμό, ξεκίνησε να πληκτρολογείς το όνομα της επιχείρησής σου στο πλαίσιο αναζήτησης στην επάνω δεξιά γωνία κάτω από την επικεφαλίδα του ιστότοπου. Αν το όνομα της επιχείρησής σου δεν εμφανίζεται όπως πρέπει, μπορεί να εχει πληκτρολογηθεί εσφαλμένα ή να χρησιμοποιήσες άλλες λέξεις, έτσι κάνε μερικούς διαφορετικούς συνδυασμούς για να εξαλείψεις όλες τις επιλογές. Μπορείς επίσης να πληκτρολογήσεις την τοποθεσία / περιοχή σου (π.χ. Βόλος) και να δείτε αν η επιχείρησή σου είναι καταχωρημένη στην περιοχή που επέλεξες.

 

3. Ενημέρωσε  τις λεπτομέρειες καταχώρισης σου

Αν βρεις μια καταχώρηση που προορίζεται να αντιπροσωπεύσει την επιχείρησή σου, μετακινηθείτε δεξιά προς τα κάτω στο κάτω μέρος της καταχώρισης και θα υπάρχει μια ενότητα που ονομάζεται "Ιδιοκτήτες " και μέσα σε αυτήν την ενότητα, κάνε κλικ στο κουμπί που ονομάζεται " Διαχειριστείτε την καταχώρισή σας "... από εκεί, θα κατευθυνθείς στο Κέντρο διαχείρισης αυτής της καταχώρισης.

 

Μόλις βρεθείς σε αυτήν την ενότητα, μπορείς να ανεβάσεις εικόνες στην καταχώρισή σου, αλλά βεβαιώσου ότι έχεις μικρά μεγέθη αρχείων (150 pixels πλάτος και 200 pixels ύψος) διαφορετικά δεν θα φορτωθούν. Λάβε υπόψη σου ότι χρειάζονται λίγες μέρες για την επεξεργασία των αλλαγών σου, οπότε μην απογοητεύεσαι εάν οι ενημερώσεις σου δεν εμφανίζονται αμέσως.

 

4. Διαχειρίσου και απαντήσε στις κριτικές πελατών

 

Αφού λάβεις επιβεβαίωση από το TripAdvisor ότι έχεις τον έλεγχο της καταχώρισής σου, μπορείς να μεταβείς στο Κέντρο διαχείρισης και να απαντήσεις στις κριτικές σου - το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι κλικ στην καρτέλα Διαχείριση των.

 

Από εκεί, έχεις τη δυνατότητα να γράφεις απαντήσεις σε οποιαδήποτε ανασκόπηση στην καταχώρισή σου. Θυμήσου, δεν μπορείς να διαγράψεις κριτικές, επομένως αν οι κριτικές σου είναι καλές ή κακές, βεβαιώσου ότι έχεις γράψει μια απάντηση σε κάθε κριτική.

 

Εάν αντιμετωπίζεις μια αρνητική κριτική, βεβαιώσου ότι αντιμετωπίζεις θετικά τις ανησυχίες, ευχαριστώντας τους για τα σχόλιά τους, προσδιορίζοντας τα βήματα που σκοπεύεις να κάνεις για να επιλύσεις το πρόβλημα. Είναι σημαντικό να θυμάσαι ότι όταν γράφεις απαντήσεις σε κριτικές, όχι μόνο ανταποκρίνεσαι στο άτομο που έκανε το σχόλιο, αλλά και τα σχόλιά σου διαβάζονται επίσης από πιθανούς πελάτες.

 

5. Ελέγξτε ότι η καταχώρισή σου εμφανίζεται στην εφαρμογή του TripAdvisor

 

Ως μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές  σε ολόκληρο τον κόσμο, είναι σημαντικό η επιχείρησή σου να εμφανίζεται εκεί που θα έπρεπε στην εφαρμογή του TripAdvisor. Έτσι, αν δεν έχεις ήδη κατεβάσει την εφαρμογή από το Android Market, ή το Apple Store, τότε αυτή είναι η πρώτη σου δουλειά!

 

Μόλις το κατεβάσεις στο smartphone / tablet σου, δες εάν μπορείς να βρείς την καταχώρισή σου μέσω μιας κανονικής αναζήτησης (π.χ., αναζήτήσε το όνομα της επιχείρησής σου και επίσης αναζητήσε μια τοποθεσία και δες εάν η καταχώρισή σου θα εμφανιστεί όπου θα έπρεπε ). Αν η λίστα εμφανίζεται όπως πρέπει - αυτό είναι φανταστικό ... αν όχι, τότε θα πρέπει να επιστρέψεις στο κέντρο διαχείρισης και να κάνεις προσαρμογές στην καταχώρισή σου όπως απαιτείται.

6. Συνδέσε την καταχώρισή σου με τη Σελίδα ιστοτόπου σου και το Facebook

 

Τέλος, είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να προωθούν το TripAdvisor στην ιστοσελίδα τους και στο Facebook. Αυτή η αμοιβαία σύνδεση είναι φανταστική για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, καθώς το TripAdvisor είναι ένας υψηλής ποιότητας εισερχόμενος σύνδεσμος για τον ιστότοπό σου - δίνοντας αξιοπιστία στον ιστότοπο σου και συμβάλλοντας στη βελτίωση της κατάταξης του ιστότοπού σου στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.

 

7. Χρησιμοποιήσε την κριτική Express για να ενθαρρύνειε περισσότερες κριτικές

 

Το Review Express είναι ένα νέο εργαλείο από το TripAdvisor το οποίο σε διευκολύνει να καλέσεις τους πρόσφατους πελάτες να γράψουν μια κριτική για το TripAdvisor μέσω μιας προσαρμοσμένης λύσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

Ώρα για την  καταχώρισή σου!

 






Contact us
How to visit us
Contact details
  • Address:
    Απάκης Ξενοφών | Αναλυτής προγραμματιστής Βουλγαροκτώνου 7 Βόλος | 38446
  • Telephones:
    (+30) 24210 65025 (+30) 693 77 96 505
  • e-mail :
    xenofon@xenofon.gr